اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای ایمنی سفرها صورت می‌گیرد

اجرای طرح کنترل اتوبوس‌های مسافربری در محورهای کرمان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کرمان گفت: طرح کنترل ضربتی اتوبوس‌های عمومی مسافربری با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای در محورهای استان کرمان آغاز شد.

اجرای طرح کنترل اتوبوس‌های مسافربری در محورهای کرمان

احمد حجت‌آبادی اموز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طرح کنترلی ضربتی اتوبوس‌های عمومی مسافربری با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای در محورهای استان آغاز شد.

وی عنوان کرد: این طرح به منظور انضباط بخشی به رفتار رانندگان ناوگان عمومی مسافربری از طریق شدت بخشیدن به کنترل و نظارت دقیق بر رعایت مقررات توسط رانندگان و شرکت‌های مسافربری و کنترل سلامت فنی خودروهای فعال در این حوزه از هشتم اسفند در استان آغاز شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کرمان افزود: در این طرح، تیم‌های مجرب کارشناسی پلیس راه به صورت ضربتی در فاصله‌ای مناسب از خروجی پایانه‌های مسافربری مبدأ سفر مستقر و نسبت به کنترل دقیق مدارک راننده و همچنین از لحاظ صحت و سلامت راننده اتوبوس و نیز سلامت ظاهری و فنی اتوبوس‌هایی که عازم سفر هستند، اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/2446/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول