اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

تأمین 2 هزار تن میوه ویژه شب عید در استان زنجان

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 2 هزار تن میوه ویژه ایام عید در استان زنجان خریداری و تأمین شده است.

تأمین 2 هزار تن میوه ویژه شب عید در استان زنجان

عزت‌الله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع 50 فروشگاه به منظور توزیع میوه شب عید در شهرستان زنجان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد فروشگاه‌های ویژه توزیع میوه‌های شب عید در شهرستان‌های مختلف استان زنجان در حال حاضر مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: میوه‌های مورد نیاز استان برای پایان سال خریداری و در انبارها نیز ذخیره شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه میوه‌های خریداری شده از 10 اسفند ماه سال جاری به استان زنجان حمل می‌شود، تصریح کرد: در مجموع 500 تن سیب و یک هزار و 500 تن پرتقال برای ایام عید خریداری شده است.

جعفری با اشاره به اینکه سایر اقلام اساسی و مورد نیاز مردم نیز به ویژه برای ایام عید نوروز تامین شده است و هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد، اضافه کرد: همه کالاها به وفور در بازار استان وجود دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه برنج برای ایام عید در استان زنجان ذخیره‌سازی شده است، ادامه داد: با وجود ذخیره احتیاطی گوشت مرغ، حدود یک هزار تن نیز مرغ برای ایام عید در استان زنجان ذخیره شده است.

وی میزان گوشت پیش‌بینی شده برای ایام عید را در استان زنجان 100 تن اعلام کرد و بیان داشت: درصدد پیگیری به منظور افزایش این میزان سهمیه هستیم.

انتهای پیام/73006/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول