اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

نیروگاه‌های بخش خصوصی توسعه یابد

استاندار مازندران گفت: نیروگاه‌های بخش خصوصی باید توسعه یابد.

نیروگاه‌های بخش خصوصی توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، ربیع فلاح‌جلودار پیش از ظهر امروز در دومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در سالن اجتماعات متل بانک ملی بابلسر اظهار داشت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران بحث استقلال و خودکفایی است.

وی با بیان اینکه صنعت برق همیشه با حرکات جهادگونه خود پیشاپیش بقیه در زمینه عمرانی فعالیت داشته است، گفت: در سال‌های اخیر با احاطه بر فناوری نانو به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتیم و توانستیم در جشنواره‌ها و مسابقات جهانی بخش کوچکی از افتخارات کسب شده را به نمایش بگذاریم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه صنعت برق از جایگاه تحول و توسعه‌ای ویژه‌ای برخوردار است،بیان داشت: طی سال‌های اخیر با فراهم کردن امکانات در نیروگاه‌ها و شبکه سراسری همچنین بهره‌گیری از نیروگاه‌های کوچک، وضعیت برق‌رسانی در شهرها و روستاها بهبود یافت.

فلاح‌جلودار بیان کرد: استفاده از فناوری‌های نوین، توسعه نیروگاه‌های محلی از جمله روش‌هایی است که می‌تواند توسعه دانش‌محوری و تولید را موجب شود.

این مسئول معضل اصلی نیروگاه‌های کشور را بهره‌وری پایین دانست و گفت: لازم است این امر به طور جدی پیگیری شود.

خاطر نشان کرد: آنچه در بدنه دولت تدبیر و امید در بهینه‌سازی تولید در مجموعه دولتی مهم است توسعه نیروگاه‌های بخش خصوصی است.

این مسئول با بیان اینکه مهندسان به جدید نمودن اطلاعات و جمع‌آوری دقیق آن توجه کنند، تاکید کرد: اگر نرم‌افزارها، تهیه نقشه‌ها و مقیاس آن از طریق ماهواره‌های ملی انجام شود می‌تواند نقش به‌سزایی در پیشرفت حوزه GIS داشته باشد.

فلاح‌جلودار عنوان کرد: امیدوارم این همایش فنی و علمی با برگزاری کارگاه مناسب زمینه‌ساز دست‌یابی به یافته‌های علمی و انتقال دانش باشد.

انتهای پیام/86009/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول