اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی دماوند خبر داد

انجام بیش از 23500 فقره بازدید و نظارت بر اصناف دماوند

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند گفت: در 11 ماه سال جاری، 23 هزار و 564 فقره بازدید و نظارت بر اصناف در شهرستان دماوند انجام شده است.

انجام بیش از 23500 فقره بازدید و نظارت بر اصناف دماوند

علیرضا خواجه‌ای امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: از این تعداد، یک هزار و 86 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند ارجاع شده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند افزود: تعداد شکایات واصله از طریق ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند، 163 مورد و شکایات کتبی 107 مورد بوده که رسیدگی شده است.

خواجه‌ای ادامه داد: تعداد جلسات شورای حل اختلاف نیز در این زمینه 30 مورد بوده که رسیدگی شده و به دادگاه نرسیده است.

وی اضافه کرد: 22 هزار و 127 فقره بازرسی از نانوایی‏‌های شهرستان دماوند در همین مدت انجام شده که 178 فقره پرونده، به جریمه منجر شده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند در خصوص کشفیات کالاهای قاچاق در 11 ماه سال جاری در شهرستان دماوند تصریح کرد: بیشترین حجم کشفیات در خصوص سیگار قاچاق به تعداد 71 هزار و 260 نخ بوده است.

خواجه‌ای همچنین از کشف 473 بسته تنباکو، 32 عدد لامپ غیراستاندارد، 419 مورد لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و سه هزار و 745 فقره مکمل‌های غذایی و دارویی غیرمجاز در دماوند در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/2568/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول