اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد

تبیین تفکر فاطمی در ایام فاطمیه / اعزام 300 مبلغ در سطح استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: رویکرد امسال تبلیغات اسلامی بر این است که محوریت بحث تبیین تفکر فاطمی را در ایام فاطمیه امسال مورد توجه قرار دهد.

تبیین تفکر فاطمی در ایام فاطمیه / اعزام 300 مبلغ در سطح استان

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر اینکه نقطه ثقل نظام فرهنگی بودن آن است، اظهار داشت: در این زمینه آنچه که محور و شاخص و الگو است، بزرگداشت مناسبت‌های مختلف دینی ـ ملی است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برای تکریم و بزرگداشت مناسبت‌ها، اهمیت ویژه‌ای قائل است، گفت: یکی از این مناسبت‌ها، ایام فاطمیه است که در این زمینه رویکرد امسال تبلیغات اسلامی بر این است که محوریت بحث تبیین تفکر فاطمی را مورد توجه قرار دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: در این ایام تبیین محوریت ولایت و تأثیر حضور مردم در سرنوشت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و تبیین سعادت مردمی در تمسک به سیره اهل بیت(ع) نیز هدف برنامه‌های سازمانی تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف در راستای اجرای اهداف برنامه‌ای در ایام فاطمیه گفت: در این زمینه کمیته‌های تخصصی نیز در سطح شهرستان‌های استان ایجاد می‌شود.

دشتکی ابراز داشت: توسط دبیرخانه ستاد شئون فرهنگی پیگیر اجرای موارد تبیینی تفکر فاطمی، ولایی و اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در ایام فاطمیه هستیم که برای این سه رویکرد، ستادهای مختلفی در حال برنامه‌ریزی هستند.

وی ایام فاطمیه دوم را اوج برنامه‌های تعیین شده در سازمان تبلیغات اعلام کرد و افزود: در سطح مساجد استان و هیئات مذهبی نیز با محوریت مبلغان و ائمه جماعات و مساجد برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد.

اعزام 300 مبلغ در ایام فاطمیه در سطح استان همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: مهمترین ویژگی که ایام فاطمیه امسال دارد، همزمانی با ایام نوروز است که بر این اساس درصدد هستیم از ظرفیت‌های مردمی نسبت به این موضوع نیز نهایت بهره برده شود.

وی به اعزام بیش از 300 نفر مبلغ در ایام فاطمیه در همدان خبر داد و گفت: این مبلغان برای مراکز جمعیتی اماکن مذهبی اعزام خواهند شد.

دشتکی ابراز داشت: در کنار برنامه‌های عنوان شده برنامه‌های دیگری نیز با استفاده از ظرفیت مراکز علمی و آموزشی در استان همدان و سایر مراکز فرهنگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول