اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شادگان خواستار شد

پیگیری تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای صنعتی راکد در شادگان

معاون فرماندار شادگان خواستار پیگیری تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای صنعتی راکد این شهرستان توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شد.

پیگیری تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای صنعتی راکد در شادگان

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان خواستار پیگیری تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای صنعتی راکد این شهرستان توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شد و اظهار کرد: این موضوع باید هر چه سریع‌تر توسط مسئولان استانی و با همکاری مسئولان استانی حل و فصل شود.

وی در ادامه بر پیگیری جذب تسهیلات واحدهای صنعتی در حال احداث که در کارگروه توسعه بخش کشاورزی مورد تصویب قرار گرفته‌اند تاکید کرد و از مسئولان امر خواست همچنین این موضوع را نیز با جدیت در دستور کار قرار دهند.

معاون فرماندار شادگان تصریح کرد: البته در این خصوص جهاد کشاورزی شهرستان قول همکاری‌هایی داده‌ که باید آن را هر چه دقیق‌تر مورد پیگیری قرار داد.

وی ادامه داد: کشاورزی یکی از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان است که مکانیزه و صنعتی کردن این بخش از تولید به مراتب می‌تواند موجبات ایجاد اشتغالزایی موثری را فراهم سازد.

آلبوغبیش در پایان خاطرنشان کرد: امید می‌رود با سرازیر شدن سرمایه و اعتبار در این شهرستان در دولت تدبیر و امید بتوان گام‌های موثرتری را برای بخش‌های تولیدی و صنعتی و اقتصادی این شهرستان برداشت.

انتهای پیام/72001/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول