اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد ایلام:

مناطق عشایری ایلام از خدمات کانون بهره‌مند می‌شوند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد ایلام گفت: مناطق عشایری ایلام از خدمات کانون بهره‌مند می‌شوند.

مناطق عشایری ایلام از خدمات کانون بهره‌مند می‌شوند

علی چراغی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ارتباط نزدیکی با مناطق مختلف عشایری ایلام برقرار شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان ایلام گفت: با موافقت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یک دستگاه کانکس پیش‌ساخته در سایت عشایری تلخاب در شهرستان بدره مستقر شده است. این کانکس با حضور مسئولان اداره کل امور عشایری استان ایلام طی ماه‌های گذشته افتتاح و راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: در این کانکس بخش عمده‌ای از فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری مساجد استان ایلام به مردم عشایر منطقه ارائه می‌شود.افزون بر منطقه تلخاب بدره فعالیت‌های چشمگیری نیز در منطقه عشایری ملکشاهی انجام شده است.

چراغی‌پور گفت: مصمم هستیم فعالیت‌هایی که در مناطق استان انجام می‌شود در اختیار جامعه عشایری قرار گیرد.خدمات فرهنگی هنری ارائه شده به جامعه عشایر استان ایلام از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد ایلام به صورت سیار است.

این مسئول اضافه کرد: پاسخگویی به سئوالات شرعی مردم عشایر، اهدای جوایز فرهنگی به دانش‌آموزان منطقه در راستای حفظ قرآن، آموزش قرآن، نماز و روخوانی قرآن و ... از جمله فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد ایلام به مردم مناطق عشایری استان ایلام است.شناسایی جوانان نخبه عشایری و شرکت در برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های تدوین شده این نهاد است.  

انتهای پیام/2246/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول