اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج خبر داد

تخصیص اعتبار برای روشنایی معابر شهری سنندج

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج گفت: قرار شده شهرداری اعتباری در بودجه، برای روشنایی معابر اولویت‌دار را در برنامه خود بگنجاند.

تخصیص اعتبار برای روشنایی معابر شهری سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زهرا آوجیان شامگاه امروز در  جلسه کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای این شهر اظهار کرد: هدف تمامی اعضای شورای شهر در کمیسیون‌های مختلف، انجام بهتر امور و خدمت صادقانه و هر چه بیشتر به شهروندان سنندجی است.

زهرا آوجیان افزود: با توضیحات و تشریح مناسب مسائل، امیدواریم بتوانیم رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم این شهر را جلب کنیم.

وی تصریح کرد: مقرر شده است شهرداری سنندج نسبت به تهیه فونداسیون و حفاری و لوله‌گذاری مسیر کمربندی دکتر حسینی به طول 2 کیلومتر اقدام کند.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: از این دو کیلومتر یک کیلومتر آن مربوط به ابتدای مسیر دکتر حسینی و کیلومتر دیگر نیز در انتهای مسیر خواهد بود.

آوجیان اظهار کرد: همچنین قرار شده است شرکت توزیع برق استان کردستان در اسرع وقت نسبت به تهیه و نصب پایه روشنایی در این مسیر اقدام کند.

وی با تأکید بر اهمیت فراوان روشنایی معابر شهری در ساعات شب، تصریح کرد: متأسفانه در برخی مسیرها، این عدم روشنایی حوادثی را در ماه‌های گذشته به دنبال داشته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج افزود: قرار شده است، شهرداری اعتباری در بودجه پیشنهادی سال 92 برای روشنایی معابر اولویت‌دار را در برنامه خود بگنجاند.

آوجیان اظهار کرد: از جمله این معابر باید به مسیر کمربندی آبیدر، بلوار تأمین اجتماعی و بلوار 24 متری کانی‌کوزله اشاره کرد که پس از طرح این بودجه در شورا اقدامات لازم در خصوص آن صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/79012/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول