اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی سهامی عام مازندران خبر داد

عضویت 2700 نفر در شرکت تعاونی سهامی عام مازندران

مدیرعامل شرکت تعاونی سهامی عام مازندران از عضویت 2 هزار و 700 نفر در شرکت تعاونی سهامی عام مازندران خبر داد.

عضویت 2700 نفر در شرکت تعاونی سهامی عام مازندران

محمدرضا بشارت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره فعالیت شرکت سهامی عام فجر طبرستان اظهار داشت: این شرکت به عنوان تنها تعاونی سهامی عام در استان مازندران است.

این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه شرکت تعاونی فجرآفرینان طبرستان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلی نظام، اهداف کانون بازنشستگان و ایجاد ساز و کار لازم برای تداوم حضور فعال و موثر بازنشستگان در حوزه تخصصی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار و 700 نفر عضو این تعاونی هستند.

بشارت میزان سرمایه این شرکت را 15 میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: به منظور ساماندهی شرکت‌های حمل و نقل موجود در بندر امیرآباد برای حمل و نقل کالا در بندر، شرکت تعاونی موافقت اصولی احداث شهرک حمل و نقل در بندر امیرآباد را دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی این شرکت با تولید محصولات استراتژیکی در بخش کشاورزی وارد شده است، گفت: هم‌اکنون بالغ بر 80 هکتار از زمین‌های کشاورزی را به کشت گندم اختصاص داده است.

این فعال اقتصادی دیگر زمینه‌های فعالیت این شرکت را شامل پرورش دام و طیور، آبزیان و ورمی کمپوست برشمرد و تصریح کرد: پرورش 5 هزار قطعه بوقلمون گوشتی، پرورش گوسفند با روش‌های علمی و در قالب واحدهای صنعتی و نیمه‌ صنعتی، پرورش ماهیان گرمابی در اراضی شمالی بهشهر و ماهیان خاویاری، تولید کود عالی و ورمی کمپوست از ضایعات و پسماند محصولات کشاورزی و دامی و زباله‌های خانگی از دیگر فعالیت‌های این شرکت است.

انتهای پیام/86020/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول