اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران اعلام کرد

کشاورزی و دامداری بیشترین بخش‌های اشتغال‌زا در چالدران

فرماندار چالدران گفت: 90 درصد فرصت شغلی برای جوانان شهرستان چالدران در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامداری، قالیبافی ایجاد شده است.

کشاورزی و دامداری بیشترین بخش‌های اشتغال‌زا در چالدران

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اقتصاد شهرستان چالدران به دلیل آب و هوای مناسب و خاک مرغوب برای کشت، بیشتر وابسته به دام و کشاورزی است.

وی به عمده زمینه‌های ایجاد اشتغال در شهرستان چالدران اشاره کرد و عنوان داشت: در سال 92 بیشترین زمینه‌های ایجاد شغل در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، خدمات و قالی‌بافی بوده است.

فرماندار چالدران ابراز داشت: 90 درصد فرصت شغلی برای جوانان شهرستان چالدران در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامداری، قالی بافی و... ایجاد شده است.

قلی‌پور اذعان داشت: اشتغال‌زایی که از طریق کمیته امداد حضرت امام خمینی اتفاق افتاده از محل بنگاه‌های زود بازده و کارآفرین در شهرستان چالدران بوده و رضایت‌مندی بیشتری در این زمینه جلب می‌کند.

فرماندار چالدران به اشتغال‌زایی از طریق کمیته امداد تاکید کرد و ادامه داد: اشتغال‌هایی که از طرف کمیته امداد ایجاد شده به طور صد در صد اجرا شده و در طرح بنگا‌ه‌های زود بازده شهرستان چالدران عملکرد مطلوبی دارد.

قلی‌پور تصریح کرد: شهرستان چالدران به سبب قطب کشاورزی و دامداری بودن و شرایط جغرافیایی در بخش دامداری و کشاورزی درآمد بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌ها دارد.

وی ادامه داد: تسهیلات ارائه شده برای ایجاد اشتغال، بیشتر به صورت خرید گاو شیری یا احداث جایگاه‌های دامی، قالی‌بافی و صنایع کوچک که در بعد کشاورزی مطرح بوده است.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول