اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:

کلینیک فوق‌تخصصی چشم پزشکی در قصرشیرین راه‌اندازی شد

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی چشم پزشکی نور امروز در بیمارستان ابوالفضل‌العباس (ع) شهرستان قصرشیرین راه‌اندازی شد.

کلینیک فوق‌تخصصی چشم پزشکی در قصرشیرین راه‌اندازی شد

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قصرشیرین اظهار داشت: کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی چشم پزشکی نور امروز در بیمارستان ابوالفضل‌العباس (ع) شهرستان قصرشیرین راه‌اندازی شد.

حسینی این اقدام را موجب فراهم شدن زمینه پذیرش بیماران از کشور عراق دانست و گفت: امروز کشور عراق نیاز مبرمی به ارائه خدمات مختلف در بخش بهداشتی و پزشکی دارد و این فرصت خوبی برای گسترش توریسم درمانی است.

وی با بیان اینکه این کلینیک دارای 20 تخت بستری است، متذکر شد: درمانگاه، پاراکلینیک و اتاق عمل در این کلینیک پزشکی وجود دارد و 5 میلیارد ریال برای راه‌اندازی تجهیزات اولیه آن هزینه شده است.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی، در مرحله نهایی این طرح گسترش فعالیت در بخش عمل‌های جراحی دندان‌پزشکی، پوست و مو، پلاستیک و زیبایی، گوش، حلق و بینی، قلب و عروق، مغز و اعصاب در نظر گرفته شده است.

حسینی محقق شدن طرح مذکور را اقدامی مهم برای جذب بیماران کشور عراق، ایجاد درآمد ارزی، اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی منطقه و گسترش توریسم درمانی بیان کرد.

انتهای پیام/2700/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول