اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

هرمزگان شایسته محرومیت نیست

امام جمعه بندرعباس گفت: استانی مانند هرمزگان که ثروت عظیمی همچون دریا دارد، شایسته محرومیت نیست.

هرمزگان شایسته محرومیت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: در سراسر استان هرمزگان از جاسک تا پارسیان، ثروت‌های بی شماری وجود دارد که باید از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را برای عمران و آبادانی استان برد.

وی همچنین با اشاره به روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان به دولت و مسئولان توصیه کرد نظارت و توجه بیشتری بر کیفیت و قیمت کالاها و خدماتی که به دست مردم می رسد، داشته باشند تا حق شهروندان ضایع نشود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و حضور مسافران در هرمزگان، تاکید کرد: نباید اجازه داد برخی افراد سوء استفاده‌گر، نظم بازار را برهم زنند و کالا و خدمات را با قیمت بالاتر و یا بدون کیفیت به دست مردم دهند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مددجویان این کمیته نباید تنها منتظر کمک این نهاد باشند بلکه خودشان نیز باید دست به تلاش و کارآفرینی بزنند.

نعیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله هدفمندی یارانه ها نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد این یارانه‌های دریافتی را منبع درآمدی برای خود می‌دانند و از کار و تلاش دوری کرده‌اند که باید برای از میان برداشتن این سستی و کاهلی، گسترش فرهنگ کار در جامعه را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/88001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول