اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران خواستار شد

لزوم هم‌اندیشی مردم و مسئولان گچسارانی برای آزادی زندانیان غیر عمد این شهرستان

امام جمعه گچساران خواستار لزوم هم‌اندیشی در خصوص آزادی زندانیان دارای جرائم غیرعمد در این شهرستان شد و از مسئولان و مردم خواست تا در این زمینه تلاش کنند.

لزوم هم‌اندیشی مردم و مسئولان گچسارانی برای آزادی زندانیان غیر عمد این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری سدی بزرگ و نفوذناپذیر در برابر گناهان و نافرمانی‌های خداوند بوده و انسان‌های متقی از بهترین‌ها نزد خداوند است.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن عید باستانی و تعطیلات نوروزی افزود: مسئولان باید وظیفه خود را در خصوص توجه و دستگیری از مستمندان و نیازمندان بر اساس آموزه‌های دینی و سیره ائمه اطهار(ع) در این ایام انجام دهند.

حجازی با بیان این‌که همه انسان‌ها در برابر خداوند یکسان هستند، یادآور شد: کمک به نیازمندان و فقیران در جامعه وظیفه همه آحاد مردم و مسئولان بوده که این امر باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه گچساران فقر را بسترساز مشکلات، معضلات و آسیب‌‌های اجتماعی دانست و گفت: فقر امنیت و آسایش جامعه را به خطر می‌اندازد به همین دلیل باید با کمک و دستگیری از مستمندان به یاری آنها بشتابیم.

حجازی در بخش دیگری از خطبه نخست خود با اشاره به زندانیان دارای جرائم غیرعمد بیان کرد: مسئولان، متمکنان و مردم با کمک به زندانیانی که به دلیل جرائم غیرعمد از جمله تصادفات دور از خانواده هستند، رضایت خدا و خانواده زندانیان را کسب می‌کنند.

وی لزوم هم‌اندیشی در خصوص آزادی زندانیان دارای جرائم غیرعمد را کارگشا و مثبت دانست و از مسئولان و مردم خواست تا در این زمینه تلاش کنند.

حجازی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: مردم باید به مطالعه و دقت در اوضاع کشورهای مدعی پیشرفت تفحص کرده تا به نقشه‌های دشمنان که تنها منافع خود را در نظر می گیرند، پی ببرند.

خطیب جمعه گچساران با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی اذعان کرد: تولیدکنندگان داخلی باید در امر تولید به‌ گونه‌ای عمل کنند که سبب ضرر و زیان به مصرف‌کنندگان نشود زیرا در این صورت مصرف‌کنندگان به کالاهای خارجی روی خواهد آورد.

حجازی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در همایش فاطمیه در گچساران عنوان کرد: مراسمات عزاداری این ایام در مساجد و حسینیه‌ها برگزار شود و مردم نیز حرمت این ایام را داشته باشند.

انتهای پیام/82001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول