اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

رفع مشکلات مردم در گرو تلاش مسئولان ادارات است

امام جمعه سنندج گفت: رفع مشکلات مردم در گرو تلاش مسئولان ادارات است.

رفع مشکلات مردم در گرو تلاش مسئولان ادارات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: نامگذاری هفته‌ای به نام احسان و نیکوکاری نشان از اهمیت آن در جامعه اسلامی است.

به گفته امام جمعه سنندج، کمک به مردم و احسان و نیکوکاری از توصیه‌های دین اسلام است و مردم به عنوان یک امت مسلمان به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

ماموستا مجتهدی خاطرنشان کرد: کمک مردم به همنوعان خود زمینه را برای کاهش فاصله طبقاتی فراهم می‌کند و عدالت اجتماعی را برقرار می‌کند.

وی تأکید کرد: در صورتی که مردم کمک‌های خود را به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد اعطا کنند به دست نیازمندان واقعی می‌رسد.

امام جمعه سنندج به وجود برخی مشکلات در جامعه اشاره کرد و رفع آنها را در گرو همت و تلاش مسئولان دانست.

ماموستا مجتهدی خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمت نظام اسلامی هستند لذا می‌طلبد مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی برای برطرف کردن مشکلات مردم و تکریم آنان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه خطبه‌های این هفته افزود: امنیت کنونی حاصل تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان و نیروهای نظامی و انتظامی است لذا باید از این امنیت پاسداری کرد.

ماموستا مجتهدی یادآور شد: وحدت نقش موثری در برقراری و حفظ امنیت پایدار منطقه و کشور داشته است که حفظ وحدت به عنوان یکی از مولفه‌های این امنیت باید تقویت و ارتقا یابد.

امام جمعه سنندج در پایان سخنان خویش، بر تحصیل جوانان تاکید کرد و آن را بسترساز آینده‌ای روشن‌تر و پیشرفت‌های بیش از پیش دانست.

انتهای پیام/79006/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول