اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی استان زنجان اعلام کرد

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان زنجانی به شرط پرداختن به مشکلات کشاورزی

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: جهاد کشاورزی از پایان‌‌نامه‌های دانشجویی که به بررسی مشکلات کشاورزی استان و ارائه راه حل می‌پردازند حمایت می‌کند.

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان زنجانی به شرط پرداختن به مشکلات کشاورزی

جواد تاراسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به منظور انجام پژوهش‌های لازم در بخش کشاورزی اقدامات مناسبی توسط جهاد کشاورزی استان زنجان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در طول سال‌های اخیر جهاد کشاورزی استان زنجان ارتباط مناسبی با مرکز تحقیقات کشاورزی داشته است.

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: تلاش شده است تا پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه کشاورزی در راستای رفع مشکلات کشاورزی استان باشد.

این مسئول به ارتباط پژوهشی جهاد کشاورزی استان با دانشگاه زنجان اشاره و بیان کرد: در سال‌های اخیر با معرفی رابط پژوهشی به دانشگاه زنجان خواستار انجام پژوهش در حوزه کشاورزی از طریق این دانشگاه شدیم.

تاراسی تصریح کرد: در سال‌های اخیر در زمینه انجام پژوهش‌های مربوط به کشاورزی بین جهاد کشاورزی استان و دانشگاه زنجان چند مورد قرارداد بسته شده است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه جهاد کشاورزی استان در زمینه قرارداد‌های فوق پیش‌قدم شده است ولی تاکنون اقدامی از طرف این دانشگاه صورت نگرفته است.

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان زنجان به پژوهش‌های صورت گرفته توسط دانشگاه زنجان در بخش علوم دامی اشاره و ابراز کرد: پژوهش‌های صورت گرفته در بخش علوم دامی از طریق دانشگاه زنجان در سال‌های اخیر منجر به نتایج بسیار خوبی شده است که قابل طرح در کشور است.

این مسئول ادامه داد: در سایر بخش‌های کشاورزی با وجود حمایت‌های مالی از محل اعتبارات یک تا سه درصد پژوهشی بودجه سال‌های 91 و 92 تاکنون هیچ گزارشی از طرف دانشگاه زنجان ارائه نشده است.

تاراسی با اشاره به اعلام آمادگی جهاد کشاورزی استان زنجان طی سال‌های اخیر برای حمایت از پایان‌ نامه‌های دانشجویی گفت: از پایان نامه‌های دانشجویی حمایت می‌شود مشروط بر آنکه در راستای حل معضلات و مشکلات کشاورزی استان باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز هیچ‌گونه اقدامی از طرف دانشگاه زنجان صورت نگرفته است.

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان زنجان در پایان اذعان کرد: در راستای حل مشکلات اجرایی کشاورزی استان بار دیگر آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه زنجان اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/73010/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول