اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

پنالتی گل نمی‎زنیم و محکوم به شکستیم/ فدراسیون تیم‎های ریشه‎دار را حفظ می‎کند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه وقتی پنالتی گل نمی‎زنیم محکوم به شکستیم گفت: فدراسیون بسکتبال تیم‎های ریشه‎دار را در لیگ برتر حفظ می‎کند.

پنالتی گل نمی‎زنیم و محکوم به شکستیم/ فدراسیون تیم‎های ریشه‎دار را حفظ می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر امشب پس از باخت برابر تیم بسکتبال مهرام تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بچه‎ها امشب تلاش خودشان را کردند ولی آسیب‎دیدگی‎های تیم ما خیلی زیاد به تیم لطمه زده است.

وی ادامه داد: هومن رضایی را دیدید که با چه شرایطی بازی کرد و از زمانی هم که «نمانیا» آسیب دیده است دیگر کیفیت قبل از آسیب‎دیدگی‎اش را ندارد.

کبیر بیان کرد: زور ما بیشتر از این نمی‎رسد و می‎توانستیم ببریم اما زمانی که 16 پنالتی را در بازی که اختلافش با 6 امتیاز به پایان می‎رسد محکوم به باخت هستیم باید 85 درصد پنالتی‎ها گل شود که متاسفانه این شرایط را نداشتیم.

جزو چهار تیم برتر می‌شویم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بازی‎های آینده و بازی‎های پلی‎آف خاطرنشان کرد: به هر حال باید ببینیم در بازی‎های پلی‎آف چه اتفاقی می‎افتد.

کبیر در خصوص پیش‎بینی‎اش از بازی‎های آینده با این نتایج ضعیف تیم در طول فصل گفت: باید بازی کنیم تا ببینیم چه می‎شود اما نظر من این است که در چهارتیم بالا قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: قرار است یک بازیکن در پست پنج را به تیم اضافه کنیم و در حال حاضر با توجه به شرایطی که «نمانیا» دارد نمی‎دانم می‎تواند در پلی‎آف به ما کمک کند یا خیر.

کبیر بیان کرد: «نمانیا» بازیکنی بود که از زمانی که به تیم اضافه شد تحرکی را در تیم ایجاد کرد و در حال حاضر متاسفانه خیلی راحت توسط تیم حریف مهار می‎شود.

فدراسیون تیم‎های ریشه‎دار را در لیگ برتر حفظ می‎کند

سرمربی تیم شهرداری گرگان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس از گرگان که آیا با این شرایط تیم فکر می‎کنید در لیگ برتر خواهید ماند یا خیر افزود: امیدوارم که بمانیم اما هر ساله تیم‎هایی که می‎افتند دوباره در لیگ حاضر می‎شوند.

کبیر گفت: برای مثال تیم بسکتبال افرا خلیج فارس سال گذشته کجا بود؟ فدراسیون تیم‎هایی که ریشه‎دار هستند و برند بسکتبال کشور هستند را در لیگ حفظ خواهد مرد.

وی در خصوص نارضایتی هواداران از نتایج تیم شهرداری گرگان گفت: من خودم هم از این شرایط راضی نیستم و اگر امسال در شورای اسلامی شهر گرگان انتخاب نمی‎شدم محال بود که با این بودجه تیم را قبول کنم.

کبیر در پایان در خصوص مصدومیت هادی دهقان کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: متاسفانه مصدومیت این بازیکن به صورتی است که تا پایان فصل نمی‎تواند به تیم کمک کند و در این بازی هم متاسفانه که به شوت‎های خوب احتیاج داشتیم نبود هادی دهقان را حس کردیم.

انتهای پیام/83004/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول