اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان ساری خبر داد

24 فوتی ناشی از تصادف در شهرستان ساری

رئیس پلیس راهور شهرستان ساری گفت: در 11 ماهه سال جاری 24 نفر در شهر ساری در اثر تصادف جانشان را از دست دادند.

24 فوتی ناشی از تصادف در شهرستان ساری

احمد بابازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره اقدامات پلیس ساری برای کاهش ترافیک در مرکز استان مازندران گفت: با توجه به حضور مردم برای تهیه لوازم پایان سال شاهد ازدحام جمعیت در مرکز استان مازندران هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت معابر شهر ساری پاسخگو نیست و برای رفع مشکلات نیاز است که محدودیت ترافیکی در سطح شهر به طور جدی‌تری اجرا شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان ساری در ادامه خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از بروز ترافیک شدید در ساری طرح محدودیت ترافیکی از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا ساعت 21 اجرا می‌شود.

این مسئول بیان داشت: برای جلوگیری از بروز ترافیک در ساری نیاز به همراهی و همکاری شهروندان داریم.

وی اضافه کرد: شهروندان تلاش کنند که در رفت و آمد داخل شهر از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنند و زمینه کاهش تردد خودروهای تک سرنشین در شهر فراهم شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان ساری در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در حال حاضر در شهر ساری وجود دارد ادامه داد: در صورت ادامه روند ترافیک شدید در ساری پیشنهاد تردد حرکت خودروها با پلاک زوج و فرد در ساری عملیاتی می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح زوج و فرد کردن حرکت خودروها در ساری برای سال آینده پیش بینی شد که برای جلوگیری از رفت و آمد عمومی در شهر احتمال اجرایی شدن آن وجود دارد.

بابازاده در ادامه نبود پارکینگ مناسب را مهمترین مشکل شهرستان ساری اعلام کرد و گفت: پارکینگ‌های که در شهر وجود دارد به خاطر باریک بودن خیابان‌ها به مشکلات ترافیکی در مرکز استان مازندارن دامن می‌زند.

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که بسته شدن بلوار دارب مشکلاتی ترافیکی بیشتری در این منطقه ایجاد کرد گفت: برنامه ریزی برای احداث دور برگردان در این مسیر در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راهور شهرستان ساری درباره میزان تصادفات در شهر ساری گفت: میزان تصادفات داخل شهری نسبت به سال گذشته تغییری نکرد.

وی اضافه کرد: در تصادفات جرحی و خسارتی در برخی موارد نیز افزایش داشتیم.

این مسئول در ادامه گفت: بیشترین تصادفات شهر ساری مربوط به عابران پیاده است که در مسیرهای بلوار کشاورز، کمربندی شرقی و غربی، کمربندی جنوبی و بلوار امام رضا(ع) رقم می‌خورد که بخشی به خاطر عدم ایمن سازی گذرگاه‌ها است.

بابازاده درباره اقدامات پلیس ساری برای ایام پایانی سال گفت: طرح نوروزی پلیس در ساری از 15 اسفندماه در این  شهر آغاز می‌شود که برای جلوگیری از بروز مشکل نیاز به همکاری و همراهی همه دستگاه‌های اجرای ساری هستیم.

وی در پایان میزان تصادف منجر به فوت در شهرستان ساری در 11 ماهه سال جاری را 24 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/86004/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول