اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران خبر داد

حضور دانشجویان مازندرانی در مناطق جنگی

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران گفت: بیش از 300 دانشجوی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و آزاد اسلامی قائمشهر از مناطق جنگی بازدید می‌کنند.

حضور دانشجویان مازندرانی در مناطق جنگی

محمد بلباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 300 دانشجوی خانم و آقا از دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و آزاد اسلامی واحد قائمشهر برای بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر اسکان یافته‌اند.

وی با بیان اینکه تا روز 15 اسفند، این اردوگاه میزبان زائران دانشجو است، افزود: از روز اول اسفند تاکنون، زائران دانشجوی دانشگاه‌های سراسر استان مازندران مهمان این اردوگاه هستند که قوی‌ترین برنامه‌های فرهنگی برای این قشر مهم جامعه تدارک دیده شده است.

بلباسی درباره برنامه بازدید دانشجویان از مناطق جنگی گفت: طی سه روزی که زائران دانشجو در خوزستان به سر می‌برند، از مقبره حضرت دانیال نبی، موزه دفاع مقدس خرمشهر و یادمان‌های دوکوهه، فتح‌المبین، فکه، چزابه، بستان، دهلاویه، اروندکنار، شهید تندگویان، مسجد جامع خرمشهر، شلمچه، پاسگاه زید، طلائیه، هویزه و معراج شهدای گمنام شهید محمودوند بازدید می‌کنند.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران در پایان از زیارت زائران در مسیر بازگشت از حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مرقد امام راحل خبر داد و گفت: برنامه‌های روایت‌گری، روشنگری، استقبال و بدرقه زائران، نجوا با شهیدان و بازدید از نمایشگاه خاکریز از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی اردوگاه شهدای مازندران است.

انتهای پیام/86020/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول