اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب رتبه چهارم

صبا نماینده قم در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور باقی ماند

تیم جوانان صبای قم با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برای فصل آینده نیز نماینده قم در این بازی باقی ماند.

صبا نماینده قم در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور باقی ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شکست تیم فوتبال جوانان صبای قم برابر پتروشیمی ماهشهر در آخرین هفته لیگ دسته اول فوتبال کشور اهمیت چندان خاصی نداشت چون تیم جوانان صبا حتی اگر این بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت هیچ شانسی برای صعود به مرحله نهایی رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور نداشت.

این در حالی است که علاوه بر تیم صبای قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، هشت تیم دیگر نیز در کنار این تیم حضور داشتند و مدعیان در تلاش برای به دست آوردن 2 سهمیه صعود به لیگ برتر ابتدا دیدارهای خود را در مرحله گروهی به شکل دوره‌ای برگزار کردند.

در گروه دوم مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم‌های صبای قم، پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماه شهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خلیج خودرو به میدان رفتند. فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار صبای قم که فصل قبل با درخشش در لیگ دسته دوم فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مجوز صعود به لیگ دسته اول را کسب کرده بودند تا 2 هفته به پایان شانس اصلی صعود بودند اما سه شکست متوالی در سه هفته پایانی کار آن‌ها را برای صعود خراب کرد.

بدین ترتیب تیم فوتبال جوانان صبای قم در آخرین مسابقه خود از مرحله مقدماتی بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در خانه به تیم پتروشیمی ماهشهر باخت و با کسب رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم به کار خود در این فصل پایان داد و در لیگ دسته اول ماندنی شد.

آخرین بازی تیم فوتبال جوانان صبای قم در مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در دومین روز اسفندماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم با تیم پتروشیمی ماهشهر برگزار شد و در پایان تیم میهمان با حساب 3 بر 2 به برتری رسید.

با اتفاقاتی که در هفته پایانی بازی‌های گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور رخ داد تیم پاس همدان صدر جدول را به تیم نفت امیدیه خوزستان واگذار کرد ولی هر 2 تیم به مرحله نهایی صعود کردند.

بدین ترتیب در جدول رده‌بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در سال‌ جاری تیم جوانان نفت امیدیه با کسب 35 امتیاز در صدر ایستاد، تیم جوانان پاس همدان با 34 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم‌های پتروشیمی ماهشهر با 30 و صبای قم با 23 امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی ایستادند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول