اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

ارجاع 43 هزار پرونده تخلف اصناف استان همدان به تعزیرات حکومتی

رئیس اتاق اصناف همدان از ارجاع 43 هزار و 313 پرونده تخلف اصناف این استان به تعزیرات حکومتی طی سال جاری خبر داد.

ارجاع 43 هزار پرونده تخلف اصناف استان همدان به تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا فرسایی‌وحید شامگاه پنجشنبه در اجلاس فوق‌العاده اصناف استان اظهار داشت: در سال 91 در شهرستان همدان 20 هزار و 148 بازرسی توسط بازرسان اصناف انجام شده که این مقوله در کل استان همدان تعداد 43 هزار و 685 مورد بازرسی بوده است.

وی افزود: پرونده‌های ارجاع شده به تعزیرات حکومتی در شهرستان همدان هزار و 400 و در استان همدان 3 هزار و 500 مورد بوده است.

رئیس اتاق اصناف همدان ارزش ریالی پرونده‌های ارجاع شده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته را 3 میلیارد و 100 میلیون تومان عنوان کرد.

این مسئول گفت: در سال جاری تاکنون 21 هزار و 319 بازرسی توسط واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف در شهرستان همدان و در استان نیز 43 هزار و 313 مورد انجام شده است.

فرسایی‌وحید تعداد پرونده‌های ارجاع شده به تعزیرات حکومتی در سال جاری را 3 هزار و 180 پرونده در شهرستان همدان و 4 هزار و 794 واحد در استان همدان عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی این پرونده‌ها 2 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

وی همچنین به سایر عملکرد اصناف همدان طی دو سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: طرح ارتقای فرهنگی پاساژها و مراکز خرید شامل پوشش بانوان فروشنده و راه‌اندازی کامل سیستم اتوماسیون اداری اتاق و اتحادیه‌ها از جمله این موارد بوده است.

رئیس اتاق اصناف همدان اذعان داشت: طرح شبنم در مرحله نخست با همکاری اتحادیه‌های مربوطه در تمام مراحل در شهر همدان توسط اتاق اصناف اجرا و کارنامه قابل قبولی نیز در این زمینه ارائه شد.

این مسئول در پایان از برگزاری پنج دوره نمایشگاه اصناف (بهاره و پائیزه) و ضیافت خبر داد و متذکر شد: در سال گذشته شهرستان همدان جزو نمایشگاه‌های نمونه توسط واحد ارزشیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شد.

انتهای پیام/89004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول