اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی انتظامی مازندران خواستار شد

جلوگیری از ورود صیادان و قاچاقچیان غیرمجاز به آب‌های مازندران

مدیرکل امنیتی انتظامی مازندران گفت: با فراهم کردن امکانات مناسب از ورود قاچاقچیان و صیادان غیرمجاز جلوگیری کنیم.

جلوگیری از ورود صیادان و قاچاقچیان غیرمجاز به آب‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رضا عنایتی امشب در کارگروه شیلات و حفظ حقوق بیت‌المال اظهار داشت: ما معمولا در طراحی و بیان مشکلات صاحب‌نظر هستیم و مشکلات را خوب بیان می‌کنیم اما در مرحله اجرا با ضعف‌ها و مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم که باید این مشکلات و تنگناها را در عرصه اجرا حل کنیم.

وی با بیان اینکه طی صد سال گذشته حدود 90 درصد از آبزیان دریای مازندران را از دست دادیم ،افزود: این موضوع بسیار تلخی است که همه ما باید با عزم و اراده و روح همبستگی ملی بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

مدیرکل امنیتی انتظامی مازندران با بیان اینکه امیدوارم در سال‌های آینده بتوانیم با ساز و کارهای مناسب و اثرگذار در راستای جلوگیری از نابودی و اضمحلال آبزیان دریای خزر گام‌های اساسی برداریم، گفت: یکی از مکان‌های اصلی تکثیر آبزیان رودخانه‌هایی است که از کوه‌های البرز شروع و به دریای خزر می‌ریزد که لازم است با پیش‌بینی طرح جامع از این رودخانه‌ها هیچ برداشتی نداشته باشیم.

عنایتی با تاکید به تقویت یگان حفاظت آبزیان مازندران اذعان داشت: این نهاد با توجه به کثرت ماموریت و گستردگی سواحل دچار قلت نیرو هستند و نیروهای موجود نیز سن بالایی دارند که لازم است برای تقویت نیروهای این نهاد اقدام شود.

مدیرکل امنیتی انتظامی مازندران عنوان کرد: در بحث تقسیم‌بندی حفاظت رودخانه‌ها باید یک کارگروه مشخص شود که اگر امکانات از سوی دستگاه‌های متولی امکان‌پذیر نبود با ظرفیت موجود در استان این موضوع عملیاتی شود.

عنایتی اذعان داشت: پیشنهاد می‌کنم برای سال‌های آینده کارگروه عملیاتی تعریف شود و هم‌افزایی مناسبی در راستای حفاظت از آبزیان در فصل صید و تکثیر شکل گیرد.

وی در پایان یادآور شد: با فراهم کردن امکانات مناسب از ورود قاچاقچیان و صیادان غیرمجاز جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/86010/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول