اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال کشور صورت گرفت

شکست قهرمانانه هفت الماس مقابل پتروشیمی بندر امام

در ادامه مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال هفت الماس قزوین مقابل تیم پتروشیمی بندر امام در وقت‌های اضافه تن به شکست داد.

شکست قهرمانانه هفت الماس مقابل پتروشیمی بندر امام

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دیدارهای چهارم از مرحله دوم رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور درحالی ساعاتی قبل با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که تیم بسکتبال هفت الماس قزوین هم از ساعت 16 امروز در جدالی سخت و دشوار از تیم مدعی و قدرتمند پتروشیمی بندر امام پذیرایی می‌کرد.

این دیدار درحالی ساعاتی قبل و در حضور بیش از 500 تماشاگر قزوینی در سالن شهید بابایی برگزار شد که بازیکنان جوان هفت الماس قزوین با ارائه یک بازی درخشان و تماشایی توانستند در وقت‌های عادی این دیدار میهمان قدرتمند خود را با نتیجه تساوی متوقف کنند تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در کوارتر نخست این بازی بازیکنان تیم بسکتبال هفت الماس قزوین این دیدار را تهاجمی آغاز کردند و در پایان این کوارتر موفق شدند با نتیجه 21 بر 13 از میهمان خود پیش بیافتند.

اما در کوارتر دوم این بازیکنان تیم قدرتمند پتروشیمی بندر امام بودند که موفق شدند با نتیجه 20 بر 9 مقابل تیم هفت الماس به برتری دست پیدا کنند تا در پایان نیمه نخست این بازی با نتیجه 33 بر 30 به سود بازیکنان تیم بندر امام به پایان برسد.

در کوارتر سوم این دیدار باز هم برتری با بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام بود، به طوری‌که بازیکنان این تیم موفق شدند این کوارتر را هم با نتیجه 21 بر 16 به سود خود به پایان برسانند.

اما کوارتر چهارم دیدار تیم‌های هفت الماس قزوین و پتروشیمی بندر امام درحالی کلید خورد که بازیکنان جوان و جنگنده هفت الماس کاری کارستان کردند و با ارائه یک بازی جذاب با نتیجه 28 بر 20 این کوارتر را به سود خود به پایان رساندند تا در پایان وقت‌های عادی دو تیم در امتیاز 74 بر 74 مساوی شوند.

تماشاگران قزوینی حاضر در سالن شهید بابایی قزوین که با گرفتن این نتیجه سر از پا نمی‌شناختند، با ادامه تشویق‌های خود بازیکنان تیم هفت الماس را برای ادامه بازی جذاب و تماشایی تشویق می‌کردند.

با آغاز وقت‌های اضافه بازیکنان هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند و در این بین بسکتبالیست‌های هفت الماس عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، اگرچه وقت نخست این دیدار با نتیجه تساوی 80 بر 80 به پایان رسید.

بازی درحالی به وقت اضافه دوم کشیده شد که بازیکنان تیم هفت الماس مسرور از توقف رقیب نامدار خود بودند و شاید اگر کمی با تجربه‌تر عمل می‌کردند، می‌توانستند برنده این بازی هم لقب بگیرند و کار را تمام کنند، اگرچه این اتفاق صورت نگرفت و بازی باز هم با نتیجه تساوی و این‌بار نتیجه 91 بر 91 به پایان رسید.

وقت اضافه سوم این بازی آغاز درخشش شلیک‌های سه امتیازی بازیکنان هفت الماس بود به طوری‌که پرتاب‌های سه امتیازی امیر طاهرخانی، سعید محمدی و مجید صالحی موجب شد تا سالن شهید بابایی غرق در شادی شود.

بازیکنان تیم هفت الماس قزوین در وقت اضافه سوم می‌توانستند به راحتی پیروز میدان باشند، اما در چند دقیقه بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام توانستند اختلاف امتیازهای خود را جبران کنند و در پایان با نتیجه 116 بر 112 این بازی نفس‌گیر را به سود خود به پایان برسانند.

اگرچه کادر فنی و تماشاگران قزوینی داور این بازی را به نوعی در به ثمر رسیدن این نتیجه مقصر می‌دانستند.

به هرحال بازیکنان جوان و جنگنده هفت الماس قزوین با ارائه یک بازی درخشان نشان دادند که باختشان در بازی مقابل پتروشیمی بندر امام کمتر از پیروزی نبود و از حق نباید گذشت که هفت الماس قزوین در بازی امروز مغلوبی سربلند بود.

انتهای پیام/77004/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول