اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بسکتبال:

توجه به مربیان و امر آموزش در اولویت کاری هیئت بسکتبال قرار گیرد

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: توجه به مربیان و امر آموزش در اولویت کاری هیئت بسکتبال قرار گیرد.

توجه به مربیان و امر آموزش در اولویت کاری هیئت بسکتبال قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل ورزش استان البرز، محمود مشحون با اشاره به نقش مهم مربیان و نحوه آموزش آنان در رشد و پیشرفت بسکتبال بر توجه بیشتر به این قشر و امر آموزش تاکید کرد.

وی ادامه داد: هر آنچه که ما و نسل بعدی ورزش به دست خواهند آورد، ثمره زحمات و آموزشی است که مربیان انجام داده‌اند پس باید به این قشر و نحوه آموزش آنها توجه و نگاه ویژه‌ای داشت.

این مسئول افزود: تا کنون در هیچ استان و مجمع انتخاباتی چنین شور و اشتیاقی که در استان البرز وجود دارد را ندیده بودم.

مشحون با اشاره به حضور 6 کاندیدا برای احراز پست ریاست هیئت گفت: این امر نشان‌دهنده علاقه و جایگاه ویژه بسکتبال در استان البرز است که همواره به عنوان استانی سرشار از استعدادهای ورزشی در کشور مطرح است.

رئیس فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: هم‌اکنون در استان البرز بیش از 54 مربی و تعداد قابل توجهی داور و ورزشکار در رشته بسکتبال فعالیت می‌کنند که این ظرفیت‌ها و امکانات آینده‌ای درخشان را برای بسکتبال استان البرز رقم خواهد زد.

در ادامه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: بسکتبال البرز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داش،. قاسم پوستین‌دوز افزود: استان البرز همواره به عنوان یکی از جوان‌ترین و مستعدترین استان‌های کشور در بحث ورزش، مدال‌آوری و قهرمان‌پروری مطرح بوده و انتظارات از تمامی رشته‌های ورزشی در این استان ویژه و خاص است.

وی ادامه داد: با توجه به زیرساخت‌های انجام گرفته و توجهی که مسئولان هیئت بسکتبال استان به رده‌های سنی پایه دارند بسیار امیدواریم که بسکتبال البرز به یکی از قطب‌های این رشته ورزشی در کشور تبدیل شود.

پوستین‌دوز با اشاره به وجود 41 سالن ورزشی فعال رشته بسکتبال در استان البرز بیان کرد: با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود می‌توانیم بسکتبال البرز را به جایگاه واقعی‌اش در سطح کشور برسانیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل در پایان تصریح کرد: وجود 6 کاندیدای احراز پست ریاست این هیئت نشان از مقبولیت و محبوبیت این رشته در بین جوانان البرزی دارد که امیدواریم رئیس منتخب نیز بتواند با تعامل و کمک گرفتن از برنامه و توانمندی دیگر کاندیداها تمام ظرفیت‌های موجود را در جهت رشد و ارتقای بسکتبال البرز به کار گیرد.

بر اساس این گزارش، با برگزاری اولین مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان البرز، مجید دودانگه برای مدت 4 سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

انتهای پیام/2302/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول