اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل:

55 درصد مردم دیرهنگام از اعتیاد فرزندانشان مطلع می‌شوند

دبیر هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: 55 درصد مردم بعد از گذشت پنج سال، از اعتیاد فرزندشان اطلاع حاصل کرده و در جریان آن قرار می‌گیرند.

55 درصد مردم دیرهنگام از اعتیاد فرزندانشان مطلع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، الله‌شکور فخیمی عصر امروز در دوره آموزشی مواد مخدر در خورش‌رستم خلخال اظهار داشت: تا زمانی که خانواده‌ها در امر پیشگیری و آگاه‌سازی فرزندانشان در مورد آسیب بزرگی همچون اعتیاد قدم جلو نگذارند، نمی‌توانیم در امر مهار و جلوگیری از آسیب‌های اعتیاد موفق عمل کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن در طی سه دهه گذشته با جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی و اختلالات اقتصادی در صدد ضربه‌زدن به انقلاب ما بوده و هست و از جمله روش‌هایی که برای این موضوع در نظر گرفته بحث اعتیاد نسل جوان و فعال کشور به انواع مواد مخدر است که به شدت سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

فخیمی در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود 2 میلیون نفر معتاد در کشور و شرح آمارهایی در این مورد خاطر‌نشان کرد: 55 درصد مردم بعد از پنج سال از اعتیاد فرزندشان با خبر می‌شوند که جای تأسف و نگرانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مدرسه و خانواده را از پایگاه‌های مهم برای سلامت جوانان و نوجوانان به خصوص دانش‌آموزان عنوان کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش تأثیرگذارترین نهاد در سلامت جامعه است و همکاری تمام نهادهای مرتبط در این امر با همدیگر از جمله آموزش و پرورش امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه نجات یک فرد، نجات جامعه است، بیان کرد: اینک قشر آسیب‌پذیر در اختیار ماست و این مسئولیتی خطیر بر دوش آموزش و پرورش است تا با آگاهی کامل از زوایای پیدا و پنهان این بلای خانمان‌سوز هم برای خانواده و هم برای اجتماع به مقابله با آن پرداخته و جامعه را از گزند مشکلات ناشی از آن بیمه کنیم.

انتهای پیام/62001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول