اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان اردبیل:

جمع‌آوری 150 میلیون تومان کمک مردمی به جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال گذشته و در قالب اجرای جشن نیکوکاری موفق به جمع‌آوری 150 میلیون تومان کمک خیرین و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند شدیم.

جمع‌آوری 150 میلیون تومان کمک مردمی به جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهمن دستاری عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی جشن نیکوکاری در اردبیل اظهار داشت: جشن نیکوکاری یکی از راه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین نیک‌اندیش است که با قوت و قدرت برگزار شده و شایسته است از همکاری‌های مخلصانه و مجدانه اداره کل آموزش و پرورش استان در اجرای سه برنامه مهم عاطفه‌ها در شهریور ماه، احسان دانش‌آموزی در طول سال به ویژه دهه مبارک و جشن نیکوکاری در آستانه سال تشکر و قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیکوکاری ریشه در فرهنگ اسلامی و فطرت پاک انسان دارد، تصریح کرد: آموزش و پرورش و دانش‌آموزان در تمامی برنامه‌ها و امر خیر پیشگام بوده‌اند و امور را به نحوه احسن پیش برده‌اند که حاصل تلاش در سال گذشته جمع‌آوری 150 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها و 108 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها بوده است.

دستاری با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده از دانش‌آموزان پس از 48 ساعت به حساب همان مدرسه جهت رفع نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت واریز می‌شود، خاطر نشان کرد: برنامه جشن نیکوکاری امسال با 14 اسفندماه سالروز تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) مصادف شده که با همکاری آموزش و پرورش مراسم ویژه گرامیداشت این روز با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

در این جلسه معاون تربیت بدنی و سلامت و سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با تبریک هشتم اسفند سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی اضافه کرد: جشن نیکوکاری با الهام از فرهنگ حیات‌بخش دین اسلام و با هدف ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و تقویت روح همکاری برای رفع مشکل دیگران با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه عید نوروز برای مساعدت به نیازمندان برگزار می‌شود.

علیرضا گلشن از آمادگی مدارس استان، تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان جهت اجرای جشن نیکوکاری خبر داد و بیان کرد: مدیریت دانش‌آموزی، اتحادیه‌های انجمن اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی و انجمن اولیا و مربیان مدارس سهم بیشتری را در اجرای این جشن در پایگاه‌های سطح شهر و مدارس بر عهده دارند که طی بخشنامه وزارتی و استانی نحوه همکاری و تقویم زمانبندی به واحدهای آموزشی استان ارسال شده است.

وی بر همکاری مؤثر و فعال آموزش و پرورش در روزهای 15 و 16 اسفندماه برای جمع‌آوری کمک‌های معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها در مدارس و از مردم نیک‌اندیش و خیر استان نیز در پایگاه‌های سطح شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/62003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول