اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسفراین:

مربیان پرورشی سلیقه‌ای عمل نکنند

فرماندار اسفراین گفت: مربیان در مأموریت های تربیت دانش‌آموزی نباید سلیقه‌ای عمل کنند و باید پرورش به صورت غیر مستقیم انجام بپذیرد.

مربیان پرورشی سلیقه‌ای عمل نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، مهدی عابدی به مناسبت هشتم اسفند روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در نشستی با مربیان امور تربیتی و پرورشی اسفراین بیان داشت: نخستین و والاترین مربی خالق یکتاست و انبیاء و اولیا خود مربی بوده‌اند انسان‌ها نیز می‌توانند مربی باشند.

وی گفت: اینکه چه چیزی را می‌خواهیم تربیت کنیم و به چه نتیجه‌ای می‌خواهیم برسیم مهم‌ترین سوالات پیش‌روست‌.

نماینده عالی دولت در اسفراین با طرح این پرسش که پرورش مقدم بر آموزش است یا بلعکس افزود: سیاست‌گذاری‌های عمیق در این حوزه باید در کل کشور به صورت صحیح تبیین شود و به تنهایی در شهرستان نمی‌شود آنها را دنبال کرد. اینجانب به شدت از پرورش در آموزش و پرورش حمایت می‌کنم.

وی تاکید کرد: باید مربیان پرورشی میل به کمال داشته باشند چرا که بدون آن نمی‌توانند مربیان موفقی باشند مربیان پرورشی باید آزادی‌خواه باشند باید فاصله وضعیت ظاهری با باطن، کم شود و دچار دو شخصیتی نشویم ما تظاهرات را در دین مبین اسلام پذیرفته‌ایم لیکن باید به مغز و محتوای دین نیز توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/63002/‌ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول