اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه ثارالله کرمان:

باید از خون شهدا با ایستادگی در مقابل جنگ نرم دفاع کنیم

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: باید در مقابل جنگ نرم دشمن بایستیم و از خون و ارزش‌های شهدا دفاع کنیم.

باید از خون شهدا با ایستادگی در مقابل جنگ نرم دفاع کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، محمد مطهری بعد از ظهر امروز در یادواره 41 شهید روستای بجگان نودژ اظهار داشت: شهیدان از خود رشادت‌هایی آفریدند و خون پاک خودشان را برای این انقلاب نثار کردند.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان از این پیروزی ناراحت و نگران شدند و به مقابله با این انقلاب و نظام برخواسته و انقلاب را برای خو یک تهدید می‌دانستند.

مطهری عنوان کرد: دشمنان از صدر انقلاب تاکنون در مقابل دین و دینداری ایستاده‌اند و اکنون هم ایستادگی خواهند کرد برای اینکه دین اسلام را برای قدرت خود مانع می‌دانند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: دشمن اقدامات زیادی را علیه انقلاب و نظام انجام داده که از جمله آنها راه‌اندازی گروهک‌های ضد انقلاب در کشور و حزب‌های متعدد بودند که نتوانستند از این روش‌ها به نتیجه‌ای برسند و خود مستقیم وارد عمل شدند و حادثه طبس را به وجود آوردند.

وی افزود: دشمنان این انقلاب و نظام جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند و مهم‌ترین هدف آنها سرنگونی جمهوری اسلامی و ساقط کردن آن بود که جمهوری اسلامی ایران در این جنگ پیروز شد.

مطهری بیان کرد: همه این پیروزی‌ها جز رشادت و جانفشانی شهدا چیز دیگری نبود و حضور و حماسه سبب شد که حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادیم و وظیفه ما این است که همانند شهدا از دستاوردها و ارزش‌های شهدا دفاع کنیم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر رویکرد دشمن جنگ نرم است و وظیفه داریم در مقابل آن بایستیم و از خون و ارزش‌های شهدا دفاع کنیم.

انتهای پیام/80006/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول