اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم:

سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن،‌ استفاده از قدرت نرم داخلی است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم گفت: سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن،‌ استفاده از قدرت نرم داخلی است.

سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن،‌ استفاده از قدرت نرم داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرضا ریزی سه‌شنبه‌شب در جمع بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی اهتمام ویژه داشته و روز به روز شاهد حضور موفق‌تر بسیجیان بوده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم با اشاره به جنگ نرم دشمن خاطرنشان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: این را همیشه در ذهن داشته باشیم که دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی ایران هیچگاه ما را به حال خود وانگذاشته و نخواهد گذاشت.

ریزی اضافه کرد: دشمن بعد از آنکه در جنگ سخت شکست خورد و به این واقعیت رسید که نمی‌تواند جمهوری اسلامی را مورد تهاجم نظامی قرار دهد، وارد یک فاز و شیوه جدیدی از تهدید ها علیه نظام اسلامی شد که ابتدا به صورت یک شبیخون و سپس این تئوری و شیوه به جنگ نرم شهرت یافت.

وی تصریح کرد: همانطور که در جنگ سخت با دشمن جواب گلوله را با گلوله می‌دادیم،‌ امروز نیز باید جواب رسانه‌های دشمن را به وسیله رسانه‌ها و فضای مجازی داد و سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن،‌ استفاده از قدرت نرم داخلی است.

ریزی در پایان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین سلاح‌های مهم در خنثی کردن تهاجم نرم دشمن، بالا بردن روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی است گفت: سعی کنیم با بالا بردن بصیرت خود نگذاریم هجمه‌های عظیم تبلیغات سوء دشمن ما را به سمت خود بکشد و تلاش کنیم که روحیه شهادت‌طلبی را در خود قوی‌تر کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول