اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:

2000 ایلامی در طرح ملی حفظ قرآن کریم شرکت کردند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: امسال 2 هزار ایلامی در طرح ملی حفظ قرآن کریم شرکت کردند.

2000 ایلامی در طرح ملی حفظ قرآن کریم شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد کاروند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقبال نوجوانان، جوانان و ... از برنامه‌های قرآنی و مسابقات آن در استان ایلام بی‌نظیر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام ادامه داد: افزایش چشمگیر شرکت کنندگان در دوره طرح ملی حفظ قرآن کریم در سال جاری، اوقاف ایلام را مصمم به برنامه‌ریزی بیشتر در این راستا وا داشت.

وی ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام مصمم به تربیت بیشتر حفاظ در جزء‌های متنوع قرآن کریم در سال 93 شده است.

این مسئول با بیان اینکه عدم حمایت‌های مالی و معنوی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف یکی از مشکلات اجرای این طرح در استان ایلام است، اضافه کرد: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه برای ایجاد فضای معنوی و افزایش قاریان و حافظان در این استان این دستگاه را یاری کرده و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فضای قرآنی در جامعه گام بردارند.

کاروند تصریح کرد: امسال بیش از 2 هزار و 150 خواهر و برادر در مقاطع سنی مختلف در دوره طرح ملی حفظ قرآن کریم شرکت کرده و در پایان این دوره‌ها گواهینامه آموزشی طرح حفظ قرآن کریم از طرف سازمان اوقاف دریافت کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی در استان ایلام برای سال 93 برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده است.

وی ادامه داد: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم یکی از برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام بوده که با تلاش ویژه‌ای در استان اجرایی می‌شود. 

این مسئول اضافه کرد: اجرای این طرح برای دومین سال با تاکیدات مقام معظم رهبری در سراسر کشور و این استان از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در حال اجراست.

کاروند تصریح کرد: بیش از 90 مربی خواهر و برادر، اداره کل اوقاف را برای اجرای هر چه بهتر طرح ملی حفظ قرآن کریم در این استان یاری کرده و در این زمینه در سال جاری 68 مربی برای شرکت در دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم به قم اعزام شدند.

 انتهای پیام/2246/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول