اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

صندوق مهر امام رضا (ع) ایلام در حوزه شغل آفرینی موفق عمل کرده است

معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام گفت: صندوق مهر امام رضا (ع) ایلام در حوزه شغل آفرینی موفق عمل کرده است.

صندوق مهر امام رضا (ع) ایلام در حوزه شغل آفرینی موفق عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در بازدید از شهرستان ملکشاهی و افتتاح طرح‌های صندوق مهر امام رضای استان ایلام، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان استان ایلام اشتغال جوانان است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام ادامه داد: اشتغالی که مد نظر مسئولان استانی است اشتغال از نوع پایدار است، بنابراین اشتغال مهم است اما مهم‌تر از آن اشتغال پایدار است.

وی ادامه داد: ظرفیت مناطق و شهرستان‌های استان ایلام با هم تفاوت داشته بنابراین در برخی از شهرستان‌ها اشتغال با فعالیت‌های عمده شکل می‌گیرد و در برخی از مناطق با عنایت به محدودیت‌های زیرساختی باید پیگیر روش‌های میانبر در حوزه ایجاد اشتغال شد.

این مسئول اضافه کرد: مشاغل خانگی و خوداشتغالی در مناطق در حال توسعه بیش از دیگر انواع اشتغال‌آفرینی‌ها جواب داده و موفق است.

عسگری تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که طرح‌های خود اشتغالی و مشاغل خانگی دارند امکان هدر رفت منابع آنها زیاد است، منابعی که وارد این طرح‌ها می‌شود امکان هدر رفت آنها زیاد است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام گفت: اما در بخش‌هایی که صندوق مهر امام رضا (ع) وارد عمل شده و متولی کار بوده با عنایت به ایده‌محور بودن مشاغل مورد عنایت این صندوق و از همه مهم‌تر نظارت کافی و وافی بر این طرح‌ها از هدر رفت منابع جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: نظارت صندوق مهر امام رضا (ع) استان ایلام بر نحوه اجرای طرح‌ها مانع بزرگی در هدر رفت منابع تسهیلاتی بوده که شایسته تقدیر و تحسین فراوان است.

این مسئول اضافه کرد: طرح‌های صندوق مهر امام رضا (ع) با سرانه تسهیلات بسیار پایین شغل‌های زیادی را در استان ایلام ایجاد کرده است.

عسگری تصریح کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) در ایلام به ازای هر 10 تا 15 میلیون تومان یک شغل در استان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/2246/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول