اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار مطرح کرد

کسری منابع 800 میلیارد ریالی صندوق مقرری‌بگیران بیمه بیکاری

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی مدعی این امر است که صندوق مقرری بگیران بیمه بیکاری 800 میلیارد ریال کسری منابع دارد.

کسری منابع 800 میلیارد ریالی صندوق مقرری‌بگیران بیمه بیکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم یاوری پیش از ظهر  امروز در دومین گردهمایی سراسری حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری در استان کرمان اظهار داشت: این گردهمایی به صورت آموزشی است.

وی عنوان کرد: مردم کرمان به سخت‌کوشی و پشتکار معروف هستند و خونگرمی و مهمان‌نوازی ویژگی بارز مردم دیار کریمان است.

یاوری ابراز داشت: سیاست‌ها، راهبردها و اهداف اداره کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در استان‌ها جدی گرفته شود و به سرانجام برسد.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: در جلسه‌ای که با رئیس سازمان تامین اجتماعی داشتیم، تشکیل شش کمیته مشترک در وزارتخانه تعاون و سازمان تامین اجتماعی مصوب شد.

یاوری اظهار کرد: کمیته مشترک وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی را به استان‌ها ابلاغ می‌کنیم و این کمیته‌ها باید با همکاری تامین اجتماعی در استان‌ها تشکیل شود.

وی ادامه داد: انجام کار فرهنگی برای توسعه قطعی و لازم است و گردهمایی‌های استانی توسط  اداره کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی مدعی این امر است که صندوق مقرری بگیران بیمه بیکاری 800 میلیارد ریال کسری منابع دارد، زیرا ورودی این صندوق زیاد و خروجی آن کم و منابع محدود است.

یاوری گفت: بخشی از امور مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت حکومتی و غیرقابل واگذاری به بخش خصوصی است، اما با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بخش قابل واگذاری فعالیت‌های این وزارتخانه احصا و به موسسات خصوصی و کاریابی‌ها واگذار می‌شود.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول