اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز:

شکست الاتحاد با سلاح عربستانی/ تماشاگرنماها به تراکتورسازی آسیب می‌زنند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه با سلاح عربستانی‌ها این تیم را شکست دادیم، گفت: وقتی تیم ما 10 نفره شد، الاتحادی‌ها از لاک دفاعی خود خارج شده و با همان حربه خودشان که ضد حمله بود، توانستیم به گل برسیم.

شکست الاتحاد با سلاح عربستانی/ تماشاگرنماها به تراکتورسازی آسیب می‌زنند

جمشید نظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم تراکتورسازی تبریز برابر الاتحاد عربستان یکی از بهترین بازی‌های خود در طول تاریخش را برگزار کرد و با اینکه یک بازیکن از حریف نامدارش کمتر داشت، موفق به پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی شد و با در نظر گرفتن اینکه تراکتورسازی نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی است، این پیروزی تنها متعلق به تراکتورسازی و تبریز نیست و همه ایران را شامل می‌شود.

با سلاح عربستانی‌ها  الاتحاد را شکست دادیم

وی در مورد شرایط بعد از اخراج علی کریمی گفت: کریمی یک  مهره تاثیرگذار و بزرگ برای تیم تراکتورسازی است و وقتی از زمین اخراج شد، دلهره مرا فرا گرفته و دعا می‌کردم که بازی با تساوی خاتمه یابد، اما بازیکنان تیم با همت و تلاش خود و همچنین هدایت خوب تونی اولیویرا در این بازی به پیروزی رسیده و نتیجه‌ای را کسب کردند که بعد از اخراج کریمی به ذهن کمتر کسی خطور می‌کرد.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه با سلاح خود عربستانی‌ها این تیم را شکست دادیم، افزود: تیم الاتحاد در نیمه نخست با بازی دفاعی، سعی در زدن گل در ضد حملات داشت و وقتی تیم ما 10 نفره شد، الاتحادی‌ها  از لاک دفاعی خود خارج شده و با همان حربه خودشان که ضد حمله بود، توانستیم به گل برتری دست یافته و به پیروزی برسیم.

راه آهن لیگ برتر با راه آهن حذفی بسیار متفاوت بود

نظمی در مورد نتیجه ضعیف تیمش برابر راه آهن پیش از بازی با الاتحاد عنوان کرد: خستگی ناشی از دیدار سنگین فینال و سفر به کرمان یکی از دلایل شکست تراکتورسازی مقابل راه آهن بود، زیرا مربی به چند بازیکن کلیدی استراحت داده بود و وقتی با دو گل زودهنگام غافگیر شدیم این بازیکنان وارد میدان شدند اما با وجود بازی بهتر نتوانستیم گلی را به ثمر رسانیم.

وی بیان کرد: ضمن اینکه راه آهن جام حذفی با راه آهن لیگ برتر بسیار متفاوت بود و حریف برای کسب سه امتیاز و بقا در لیگ برتر وارد میدان شده و بازی خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت و نباید فراموش کنیم حتی قوی‌ترین تیم‌های دنیا نیز روزی برابر حریف خود شکست سنگین متحمل می‌شوند و همین چند روز پیش تیم بارسلونا با تمام ستاره گانش با سه گل مغلوب شد.

به تماشاگرنما احتیاجی نداریم/ هواداران تراکتور در آسیا نمونه هستند

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز با تمجید از تماشاگران تیمش در پیروزی حماسی تراکتورسازی برابر الاتحاد عربستان گفت: هواداران تیم تراکتورسازی بار دیگر بزرگی خود را نشان داده و با تشویق‌های بی‌امان خود زمینه‌ساز پیروزی تیم تراکتورسازی شده و ثابت کردند که در آسیا نمونه هستند.

وی افزود: متاسفانه تعدادی انگشت شمار تماشاگرنما دیروز با وجود هشدارهای مکرر از صدا و سیما و خبرگزاری‌ها و مطبوعات نسبت به سخت‌گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا، اقدام به پرتاب ترقه کردند که این حرکت حتما عواقب منفی برای تیم تراکتورسازی به دنبال خواهد داشت.

نظمی تاکید کرد: رمضان ماذان ناظر لبنانی بازی از افراد سختگیر کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و قطعا این حرکت تماشاگرنماهای اندک را ثبت کرده و این می‌تواند جریمه مالی و در صورت تکرار حتی محرومیت بازی خانگی را  برای تراکتورسازی به همراه داشته باشد.

هواداران با تماشاگرنماها برخورد کنند

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: مسلما دود هر نوع محرومیتی به چشم تیم تراکتورسازی و تماشاگران این تیم خواهد رفت و مسلما تماشاگران و هواداران واقعی هیچ گاه نمی‌خواهند به تیم خود صدمه‌ای بزنند و من از آنها می‌خواهم که خود با تماشاگرنماها برخورد کرده و مانع تضییع حق خود و تیمشان شوند.

تیم تراکتورسازی تبریز در دور اول جام قهرمانان باشگاه های آسیا برابر الاتحاد عربستان به برتری یک بر صفر دست یافت.

تراکتورسازی تبریز با 3 امتیاز و گل زده کمتر نسبت به العین در رده دوم گروه خود قرار گرفت.

انتهای پیام/60001/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول