اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز ناکامی نمایندگان فوتبال ایران در آسیا

تراکتورسازی تبریز آبروداری کرد

تیم تراکتورسازی تبریز تنها نماینده پیروز ایران در دور اول جام باشگاه‌های آسیا بود.

تراکتورسازی تبریز آبروداری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در دور اول جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم تراکتورسازی تنها نماینده فوتبال ایران بود که توانست برابر حریف خود به پیروزی رسیده و سه امتیاز بازی را کسب کند.

در روز اول این رقابت‌ها تیم استقلال تهران برابر الشباب عربستان با یک گل مغلوب شد، فولاد خوزستان نیز در قطر برابر الجیش این کشور به تساوی بدون گل دست یافت.

در روز دوم این رقابت‌ها تراکتورسازی تبریز با ارائه یک بازی برتر و با وجود یک نفر کمتر موفق به برتری برابر تیم الاتحاد عربستان شده و سپاهان اصفهان نیز  3 بر 1 از تیم السد قطر شکست خورد تا یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست حاصل تلاش تیم‌های ایران در دور اول رقابت‌های جام قهرمانان باشگاه های آسیا باشد.

تراکتورسازی تیم دوم گروه خود

تراکتورسازی تبریز در گروه C رقابت های جام قهرمانان باشگاه های آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، لخویا قطر و العین امارات همگروه است، تیم الاتحاد عربستان دو بار سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را داشته و العین نیز یک بار این جام را کسب کرده است تا به نوعی گروه تراکتورسازی سخت‌ترین گروه مسابقات باشد.

تراکتورسازی در بازی اول خود بسیار فراتر از انتظار ظاهر شده و با ارائه یک بازی هجومی موفق شد با یک گل تیم الاتحاد عربستان را شکست دهد.

العین نیز با نتیجه دو بر یک لخویا قطر را از پیش خود برداشت تا هر دو تیم تراکتورسازی و العین هم امتیاز شده و تیم اماراتی به دلیل گل زده بیشتر در صدر جدول قرار گیرد و تراکتورسازی دوم شود.

تراکتورسازی روز 21  اسفند در قطر به مصاف لخویا رفته و 27 اسفند نیز در امارات مهمان تیم العین این  کشور است.

 

انتهای پیام/60001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول