اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین تأکید کرد

هماهنگی دستگاه‌ها در مرحله دوم هدفمندی با استانداری قزوین

استاندار قزوین گفت: در زمینه هدفمندی یارانه‌ها دستگاه‌های ذی‌ربط دستوراتی را گرفته‌اند که باید در این خصوص با استانداری هماهنگ باشند.

هماهنگی دستگاه‌ها در مرحله دوم هدفمندی با استانداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن همایش‌های استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، شرایط فوق‌العاده و حساسی را برای ما فراهم می‌کند و در همین زمینه ستادهایی در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی تشکیل شده است تا هماهنگی‌های لازم به عمل بیاید.

وی ادامه داد: در این زمینه دستگاه‌های ذی‌ربط دستوراتی را گرفته‌اند که نکته مهم این است که دستگاه‌ها هماهنگ با استانداری باشند و هیچ حرکتی بدون هماهنگی استانداری شکل نگیرد.

استاندار قزوین بیان کرد: برنامه به نوعی طراحی شده است که معاونان هماهنگی لازم را انجام می‌دهند و دوستان اگر نکته نظری در خصوص مرحله نخست هدفمندی دارند به صورت مکتوب در اختیار ما قرار دهند.

روزبه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه شب عید هستیم از دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی درخواست دارم که از حجم مراجعات کاسته شود و تمهیداتی را ببینند تا مراجعات کاهش یابد.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به ایام عید در بحث سیستم‌های خودپرداز و بحث خدمات تمهیداتی اندیشیده شود تا با توجه به حجم رفت و آمد با مشکل روبه‌رو نشویم.

انتهای پیام/77007/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول