اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

جلسه شورای اداری قزوین برگزار شد

ظهر امروز جلسه شورای اداری قزوین با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

جلسه شورای اداری قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز جلسه شورای اداری استان قزوین با حضور استاندار و رئیس سازمان پدافند کشور در سالن همایش‌های استانداری قزوین برگزار شد.

در این مراسم که از ظهر امروز برگزار شد در ابتدا محمد افشار، مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین با اشاره به هفته وحدت حاضران را به دیدن کلیپی از اقدامات انجام شده پدافند غیرعامل استان دعوت کرد.

در ادامه آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه در این جلسه برای استفاده حاضر شده‌ام، گفت: محور کارها را خدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حیات آخرت به عنوان جایی که محل کشت بذرهایتان است و نتیجه عملتان را در آن خواهید دید قرار دهید.

در ادامه مرتضی روزبه استاندار قزوین از محمد افشار به دلیل کسب رتبه برتر کشور در پدافند غیرعامل تشکر کرد و نیز از حسن توجه رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به قزوین قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و حاضران را با پدافند غیرعامل و رویکردهای جدید تهدیدات آشنا کرد.

در این مراسم حکم انتصاب فرماندهی پدافند زیستی در استان قزوین که از طرف سرلشگر فیروزآبادی بود به استاندار قزوین اهدا شد.

در ادامه مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد قزوین از سردار جلالی سؤالاتی را در مورد پدافند غیرعامل مطرح کرد که رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به سؤال‌ها پاسخ دادند.

در پایان مرتضی روزبه تذکراتی را در مورد مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها و خدمات‌رسانی در عید نوروز به حاضران در جلسه داد.

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای دستگاه‌های مختلف، شهرداران، فرماندهان لشگری و کشوری، دادستان قزوین، اعضای شورای شهر و رؤسای دانشگاه‌های قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/77007/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول