اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

قاسمی سرپرست بیمارستان امام علی آمل شد

با حکم ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران، حمزه قاسمی مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان منصوب شد.

قاسمی سرپرست بیمارستان امام علی آمل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مرحوم مهرداد جوادیان رئیس فقید بیمارستان امام علی(ع) آمل در 28 بهمن ماه سال جاری به دیار باقی شتافت و امروز با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران حمزه قاسمی رئیس شبکه بهداشت آمل با حفظ سمت به عنوان سرپرست این بیمارستان منصوب شد.

سرپرست بیمارستان امام علی(ع) عصر امروز در مراسم معارفه خود با بیان اینکه خدمات نظام سلامت کشور در سه بخش بهداشت، درمان و آموزش تجلی می‌یابد، استفاده از توان گروه‌های مختلف را از جمله اولویت‌های خود در مدیریت بیمارستان عنوان کرد.

قاسمی تاکید کرد: برنامه‌ریزی، مشتری‌‌مداری و حرکت در راستای نهادینه کردن اصلاح و تشویق باید در دستور کار بیمارستان قرار گیرد.

وی افزود: ارتقای‌ کیفیت‌ ارائه‌ خدمات‌ در بخش‌‌های مختلف بیمارستان، نیازمند شناخت‌ صحیح‌ از وضعیت‌ موجود و بررسی مشکلات‌ این‌ بخش‌ها است که باید با کمک همکاران بیمارستان این مهم صورت پذیرد.

این مسئول تاکید کرد: خدمات اورژانسی که بیش از هر خدمتی در بیمارستان‌ها به چشم می‌خورد و مانند پیشانی بیمارستان است، باید قابل ‌قبول‌ترین و رضایت‌بخش‌ترین بخش خدمات درمانی باشد.

وی بیان کرد: پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان، پیگیری اتمام و راه‌اندازی پروژه‌هایی مانند شیمی درمانی، اورژانس و دیالیز و فعال‌تر کردن بخش‌های موجود و بهبود وضعیت فیزیکی بیمارستان از اولویت‌های مدیریتی در این بیمارستان است.

وی با بیان اینکه دوران مدیریت ارزشمند مرحوم جوادیان به عنوان رئیس بیمارستان امام علی(ع) در خدمتگزاری به مردم شهرستان آمل، مملو از خاطرات ارزشمند و تلاش بی‌وقفه در رفع آلام و دردهای مردم محروم جامعه بوده است، اظهار داشت: منش و روش وی نشان از پیروی حقیقی ایشان از مسیر متعالی شهیدان بود که در مسیر ارتقای بیمارستان جان خویش را تقدیم کردند.

انتهای‌پیام/86011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول