اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند خبر داد

شرکت 260 نفر در آزمون پایانی حافظان قرآن کریم بیرجند

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند گفت: فردا همزمان با سراسر کشور آزمون پایانی مرحله دوم طرح حافظان قرآن کریم با شرکت 260 نفر در بیرجند برگزار می‌شود.

شرکت 260 نفر در آزمون پایانی حافظان قرآن کریم بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین دادخدا خدایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه بیرجند برگزار می‌شود.

وی به اهداف اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات عید نوروز، تقویت باورهای دینی و مذهبی مردم، ارتقاء سطح فکری و فرهنگی زائران، تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در عید نوروز و خدمت‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت‌مندی برای زائران و مسافران نوروزی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

اجرای طرح آرامش بهاری در 10 بقعه متبرکه بیرجند

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند با بیان این‌که طرح آرامش بهاری در 10 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: با توجه به همزمان شدن عید نوروز با شهادت فاطمه‌الزهرا(س) طرح یاس نبوی نیز در پنج بقعه متبرکه با برگزاری مراسمات شهادت این بزرگ بانوی جهان بشریت اجرا می‌شود.

خدایی اذعان داشت: همچنین با اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان 40 زائرسرا آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران هستند.

وی با بیان این‌که همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه بیرجند تاکنون پیش‌بینی شده خیمه معرفت در دو بقعه امامزادگان باقریه و امامزاده سید الزهرا نوزاد برپا شود، متذکر شد: در ایام نوروز در تمامی بقاع متبرکه این شهرستان ایستگاه‌هایی برای پاسخ‌گویی به مسائل شرعی فعال است.

اجرای طرح آرامش بهاری در بیرجند با فعالیت 18 روحانی

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند به تعداد روحانیون بومی و اعزامی برای اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح از وجود حدود 12 روحانی بومی و شش روحانی اعزامی از قم استفاده می‌شود.

خدایی به برگزاری آزمون پایانی مرحله دوم حافظان قرآن کریم اشاره کرد و متذکر شد: این آزمون همزمان با سراسر کشور در امامزاده باقریه بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در این آزمون 260 نفر از بیرجند شرکت می‌کنند، یادآور شد: از این تعداد 230 نفر خانم هستند.

فعالیت 32 مربی در بیرجند برای طرح حافظان قرآن کریم

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند تصریح کرد: در مرحله دوم طرح حافظان قرآن کریم از بیرجند 390 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

خدایی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح در بیرجند 32 مربی فعالیت داشته‌اند.

انتهای پیام/22481/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول