اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته مازندران خبر داد

اعزام 75 کاراته‌کا از مازندران به مسابقات انتخابی تیم ملی در شیراز

دبیر هیئت کاراته مازندران از اعزام 75 کاراته‌کا مازندران به مسابقات انتخابی تیم ملی در شیراز برای کسب پیراهن تیم ملی خبر داد.

اعزام 75 کاراته‌کا از مازندران به مسابقات انتخابی تیم ملی در شیراز

مختار قاسمی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رشته مردان از 14 تا 16 اسفند سال‌جاری در شیراز برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم منتخب مازندران در این رقابت ها با 75 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی کاراته در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و برزگسالان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کاراته استان مازندران اضافه کرد: در حال حاضر مازندران از هشت بازیکن ملی پوش بهره‌مند است و تلاش ما این است که بیشترین سهمیه این دوره از رقابت‌ها را کسب کنیم.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: بازیکنان اعزامی به شیراز در حال حاضر در اردو هستند و هفته پنج جلسه تمرین در دستور کار این تیم قرار دارد.

قاسمی در ادامه به حضور موفق بانوان کاراته‌کا مازندارنی در مسابقات انتخابی تیم ملی اشاره کرد و گفت: بانوان مازندرانی در مسابقات انتخابی تیم ملی در مازندران موفق به کسب 10 پیراهن تیم ملی شدند.

وی اضافه کرد: بانوی کاراته‌کا مازندرانی یگانه چالاکی نیز در مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال نقره این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/86017/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول