اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته‌ مازندران:

روز نخست مسابقات کاراته بانوان در مازندران به‌ خوبی برگزار شد

رئیس هیئت کاراته‌ مازندران گفت: تمام سعی خود را در برگزاری مطلوب مسابقات و میزبانی شایسته از میهمانان به کار گرفتیم و این مسابقات در روز نخست به خوبی برگزار شد.

روز نخست مسابقات کاراته بانوان در مازندران به‌ خوبی برگزار شد

حسن ابراهیمی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان در ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: تمام تلاشمان را در برگزاری مطلوب مسابقات و میزبانی شایسته از میهمانان به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: مجموعه 12 هزار هکتاری مجتمع رفاهی وزارت کشور برای مسابقات قهرمانی کشور بانوان در نظر گرفته شده که شامل تمامی امکانات و فضاهای ورزشی است.

ابراهیمی بیان داشت: 30 نفر برای ستاد برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته شده‌اند که در بخش‌های روابط عمومی، پذیرش، اسکان، افتتاحیه، انتظامات، کمیته فنی، اطلاع‌رسانی و کمیته سلامت فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت کاراته مازندران تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها چند جلسه با اعضای این ستاد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شده و هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است.

وی گفت: براساس برنامه تعیین شده از سوی فدراسیون، این رقابت‌ها در دو روز ادامه دارد و نفرات برتر اعلام می‌شوند.

ابراهیمی در پایان با تقدیر از فدراسیون کاراته، اداره کل ورزش و جوانان و رسانه‌ها افزود: تیم کاراته مازندران با ترکیب کامل در دو بخش کاتا و کمیته شرکت کرد و امیدوارم میزبانی شایسته در این دوره از رقابت‌ها باشیم.

انتهای پیام/86017/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول