اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

شهدا ارزش‌های ماندگار و تمام‌نشدنی نظام هستند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: شهدا صدقه جاریه و ارزش‌های ماندگار و تمام‌نشدنی نظام اسلامی هستند.

شهدا ارزش‌های ماندگار و تمام‌نشدنی نظام هستند

حمزه برین در حاشیه مراسم غرس درخت به نام شهدا در محوطه سپاه ناحیه آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: با توجه به اینکه نظام اسلامی با تکیه بر تفکر شیعی و اسلامی حرکت می‌کند تلاش این است که مظاهر ارزشی و دینی جامعه یعنی شهدای بزرگوار برجسته‌تر شده و به جهانیان شناسانده شوند.

وی شهدا را الگوها، ارزش‌ها و داشته‌های تمام‌نشدنی انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با خون سرخ و پاک شهدا آبیاری شده که مطلوب است از ظرفیت وجودی شهدا به نحو احسن استفاده کنیم.

این مسئول ادامه داد: شهدا با نثار خونشان از دین اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کردند که مطلوب است آحاد جامعه نیز قدردان و پاسدار خون شهدا بوده و در مسیر شهدا حرکت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مسئولان باید با شناساندن و برجسته‌ کردن نام و یاد شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

برین اضافه کرد: شهدا باید با شیوه‌ها و انحای مختلف به نسل جوان شناسانده شوند که سپاه آبیک نیز با توجه به نزدیکی به 15 اسفند روز درختکاری اقدام به کاشت درخت به نام شهدا در محوطه سپاه ناحیه این شهرستان کرد.

وی تصریح کرد: با کاشت درخت به نام شهدا نام، یاد و خاطرات شهدا زنده می‌ماند و با توجه به اهمیت درخت‌کاری در قرآن کریم یاد شهدا را با نام شهدا گره زدیم.

این مسئول اذعان داشت: در محوطه سپاه ناحیه شهرستان آبیک، 30 درخت به نام شهدای این شهرستان غرس شد.

در این مراسم یک درخت به نام حجت‌الاسلام شهید سیداسماعیل طباطبایی نخستین امام جمعه شهرستان آبیک به دست حجت‌الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان آبیک و یک درخت به نام سیدناصر سیاه‌پوش فرمانده شهید سپاه ناحیه شهرستان آبیک به دست حمزه برین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک غرس شد.

انتهای پیام/77006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول