اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک خبر داد

تبیین گفتمان ولایت در برنامه‌های دهه فجر سپاه آبیک

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک از تبیین گفتمان ولایت در قالب نشست‌های بصیرتی و سیاسی ویژه بسیجیان در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

تبیین گفتمان ولایت در برنامه‌های دهه فجر سپاه آبیک

حمزه برین امروز در گفت‌و‌‌‌‌‌گو با خبرنگار فارس در آبیک ضمن تشریح برنامه‌های بسیج و سپاه شهرستان آبیک در دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر 200 برنامه در قالب برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، خدمت‌رسانی و درمانی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک از برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: این نشست‌ها با هدف روشنگری و بصیرت‌افزایی بسیجیان در پایگاه‌ها و حوزه‌های مختلف قشرهای بسیج شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

برین اضافه کرد: در سال جاری تحقق حماسه سیاسی بخشی از گفتمان ولایت بود که از سوی مردم در انتخابات امسال تحقق یافت و بخش دیگری از این گفتمان مربوط به مقوله‌های سیاسی و جهانی است که مردم همچنان مدافع تصمیمات و حقوق نظام هستند و یک گام از اصولشان عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی ترویج سبک زندگی اسلامی را از مطالبات و دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: جهت حرکت مردم و مسئولان باید به سمت سبک زندگی اسلامی باشد چراکه تشکیل دولت و جامعه  اسلامی از خانواده اسلامی آغاز می‌شود بنابراین تببین ابعاد مختلف سبک زندگی اسلامی باید در اولویت باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک ادامه داد: در دهه فجر از سوی پایگاه‌های بسیج خواهران ام‌البنین (س)، حضرت معصومه (س)، امام زمان (عج)، مطهره، زکیه، زهرای مرضیه (س)، حضرت سکینه (س) و محدثه نشست بصیرتی دهه فجر، مسابقه نقاشی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، پخش فیلم، فضاسازی پایگاه، پخش سرودها و فیلم‌های دهه فجر و دیدار با بسیجیان صورت می‌گیرد.

برین ادامه داد: در پایگاه شهید نور محمدی روستای خاکشان از توابع بخش بشارایت شهرستان آبیک و پایگاه شهید مصطفی خمینی روستای کوندج از توابع بخش مرکزی، نشست‌های سیاسی از سوی هیئت منتظران موعود برگزار می‌شود؛ این در حالی است که در پایگاه امام زمان (عج) مسابقه کتاب‌خوانی و در پایگاه امام صادق (ع) نمایشگاه عکس برپا می‌شود.

این مسئول از دیدار با امام جمعه شهر آبیک، همایش تبیین سبک زندگی اسلامی، همایش فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، همایش کوهنوردی با حضور قشر کارمندی و اصناف، دیدار با خانواده‌ها معظم شهدا، مسابقه آشپزی در پایگاه بسیح محدثه و برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه‌های مقاومت بسیج روستای قشلاق و ثارالله آبیک در دهه فجر خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: در حوزه کارگری در کارخانه قند بخش بشاریات مسابقات اذان و قران و در نیروگاه شهید رجایی مسابقات فرهنگی یکصد سئوال برگزار می‌شود.

برین به برگزاری همایش فقه بازار در حوزه اصناف در حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) در ایام‌الله دهه فجر اشاره و تصریح کرد: در این دهه، مسابقه پیامکی در حوزه شهید مفتح شهر خاکعلی، همایش تکریم از چهره‌های موفق محله و پایگاه در سالن کوثر، اردوی خواهران بسیجی به موزه عبرت، محفل انس با قرآن کریم در مسجد 14 معصوم (ع) شهر خاکعلی، اعزام سرگروه‌های حلقه‌های صالحین به شهر مقدس قم، نشست سرگروه‌های حلقه‌های صالحین با مربیان و نمایشگاه عکس از سوی حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه‌الزهرا (س) برپا می‌شود.

انتهای پیام/77006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول