اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی میاندرود خبر داد

اختصاص اعتبار 25 میلیارد ریالی بخش کشاورزی به میاندرود

مدیر جهادکشاورزی شهرستان میاندرود از اختصاص اعتبار 25 میلیارد ریالی بخش کشاورزی به مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان خبر داد.

اختصاص اعتبار 25 میلیارد ریالی بخش کشاورزی به میاندرود

شبر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به نگاه توسعه‎ای به مقوله مکانیزاسیون کشاورزی از اختصاص بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار مربوط به خط مکانیزاسیون کشاورزی به این شهرستان خبر داد.

وی گفت: این مبلغ در راستای توسعه و ارتقاء مکانیزاسیون کشاورزی و در جهت افزایش تولید و کاهش هزینه‌ها برای خرید انواع ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی به این شهرستان اختصاص یافته است.

موسوی اضافه کرد: در این زمینه 101 نفر از متقاضیان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات فوق به بانک کشاورزی معرفی شدند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان میاندرود همچنین از جذب و پرداخت بیش از 70 درصد از اعتبارات فوق به متقاضیان در شهرستان میاندرود خبر داد.

موسوی اظهار داشت: در راستای ارتقاء دانش فنی و علمی بهره‎برداران بخش کشاورزی، یک دوره کلاس آموزشی مدرسه در مزرعه (FFS) مرکبات با حضور بیش از 100 نفر از باغداران شهرستان میاندرود و شهرستان‌های مجاور در باغ مرکبات روستای محمدآباد این شهرستان برگزار شد.

وی در پایان با بیان اینکه مدیریت صحیح عملیات باغبانی در باغات مرکبات بعد از برف و سرمای اخیر ضروری است، حضور محققان و باغداران پیشرو در این کلاس‌ها را فرصتی دانست تا باغداران از تجربیات و تخصص آنان بهره‏مند شوند.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول