اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز توزیع 400 هزار اصله نهال مثمر در چهارمحال و بختیاری

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از توزیع 400 هزار اصله نهال مثمر یارانه‌دار در استان خبر داد.

آغاز توزیع 400 هزار اصله نهال مثمر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، دانش اظهار کرد: توزیع 400 هزار اصله نهال مثمر از نیمه اول اسفند ماه در مراکز مستقر در شهرستان‌های استان آغاز می‌شود و بسته به شرایط فصلی تا نیمه اول فروردین ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به قیمت نهال‌‌ها، گفت: نهال گردو بذری 4 هزار تومان، بادام پیوندی یک هزار و 500 تـومان، هلو و شـلیل یک هزار و 600 تومان، زردآلو یک هزار و 800 تومان، آلـو و گـوجه 2 هزار تومان، آلبالو سه هزار و 500 تومان، گـیلاس 3 هزار و 500 تومان عرضه می‎شود.

دانش ادامه داد: همچنین نهال سیب 2 هزار تومان، گلابی 3 هزار تومان، به روی پایه به 3 هزار تومان و به روی پایه زالزالک سه هزار و 500 تومان، گردو کشت بافتی 14 هزار تومان به فروش می‎رسد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تمامی نهال‌ها توزیعی باید دارای برچسب و مجوز مرکز تحقیقات باشند و تمامی مراکز موظف هستند نهال‌ها را ضدعفونی کرده و در اختیار متقاضیان قرار دهند.

انتهای پیام/68001/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول