اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سلطانیه خبر داد

برنامه‌ریزی شهرستان سلطانیه برای استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: شهرستان سلطانیه در طرح استقبال از مسافران نوروزی سال 93 با شهرستان‌های برتر استان زنجان قیاس خواهد شد.

برنامه‌ریزی شهرستان سلطانیه برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی امشب در جمع مدیران شهرستان سلطانیه، در تشریح جایگاه شهرستان سلطانیه در امر گردشگری، اظهار داشت: امسال با توجه به ارتقای سلطانیه، این شهرستان در طرح استقبال از مسافرین نوروزی با شهرستان‌های برتر استان قیاس خواهد شد.

وی این جلسه را اقدام اولیه در راستای تسهیلات سفرهای نوروزی یاد کرده و تمایزی دو وجهی در میزبانی از مهمانان قائل شد که یک وجه آن را فرق میزبانی شهرستان سلطانیه با سایر شهرستان‌های استان و وجه دیگر آن را میزبانی شهرستان سلطانیه در سال جاری و سال‌های گذشته خواند و در این باره اضافه کرد: وجه تمایز اولیه که غیر قابل چشم پوشی است به دلیل شهره بودن شهرستان سلطانیه به آثار و ابنیه تاریخی و در سطح جهانی است و وجه ثانویه این تمایز به دلیل ارتقای سلطانیه از بخش به شهرستان در سال جاری است.

این مسئول در مورد ظرفیت‌های قابل ملاحظه شهرستان سلطانیه در زمینه پذیرش گردشگر خطاب به مسئولان تصریح کرد: مسئولان امسال بایستی با نهایت تلاش و مدیریت خود در امر سرویس دهی به مهمانان نوروزی تمایز بین شهرستان سلطانیه با سایر شهرستان‌ها و میزبانی سال جاری و سال‌های اقدم را متجلی ساخته و با توجه به ارتقای سلطانیه، آن را در مقام مقایسه با سایر شهرستان‌های استان قرار دهند.

فرماندار شهرستان سلطانیه همچنین خطاب به مسئولان اظهار داشت: با ارتقای سلطانیه در سال جاری، مردم نیز نگاه شهرستانی به ادارات آن پیدا کرده‌اند و مسئولان نیز باید در سطح شهرستان مدیریت کرده و پیرو دیدگاه مردم و با وجود همه کمبودها، در استقبال از مسافرین نوروزی، در سطح بازتاب رسانه‌ای و در میان مسافران نوروزی به این شهرستان تاریخی، خوش بدرخشند.

خالقی در ادامه سخنان خود گفت: برای هر چیزی بهاری است به مانند بهار طبیعت و یا بهار دل‌ها و تصریح کرد: مسئولان باید با دید و تصوری نشأت گرفته از دعای تحویل سال و با هدف خدمت رسانی به استقبال از این عید بزرگ و مهمانان آن بروند.

وی با اشاره به انتخاب محل گردشگری توسط گردشگر بر اساس تجربه قبلی و تبلیغات ادامه داد: یک گردشگر می‌تواند با سفر خود به یک منطقه مبلّغ بی مزد و منت برای مسئولان و مردم آن منطقه واقع شود که با توصیفات بعد سفر خود از آثار تاریخی و مهم‌تر از آن نحوه استقبال از مسافران، نظم و انضباط و نظافت شهری، می‌تواند باعث جذب گردشگر در منطقه شود.

این مسئول افزود: مسئولان باید با سازماندهی در حوزه‌های استقبال از مسافران، ارائه خدمات، اسکان مناسب، راهنمایی و اطلاع رسانی در قالب بسته‌های مسافری از ورودی تا خروجی شهر به مسافرین نوروزی ارائه شود.

فرماندار شهرستان سلطانیه در رابطه با گستره سرویس‌دهی به مسافرین نوروزی در شهرستان سلطانیه اظهار داشت: استقبال از مسافران و ارائه خدمات، علاوه بر شهر سلطانیه باید در روستاها نیز توسط بخشداری‌ها و دهیاری های ذیربط ساماندهی شود.

انتهای پیام/2308/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول