اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد

بهسازی جاده‌های شهرستان نور در اوایل سال 93

معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور از تکمیل و بهسازی جاده‌های پرتردد شهرستان نور در اوایل 93 خبر داد.

بهسازی جاده‌های شهرستان نور در اوایل سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالهاشم حسن‌نیا امشب در حاشیه بازدید از محور رویان ـ گلندرود در منطقه تاشکو و همچنین محور قدیم رویان ـ نور در منطقه زرین‌کلا در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به اینکه راه‌های شهرستان نور و رویان در کریدور شرق به غرب کشور قرار دارد و مسافران زیادی از این مسیر تردد دارند، نیاز بود تا از لحاظ ایمنی مشکلات ارزیابی و برای آنها راهکار دیده شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: در این راستا به اتفاق فیاضی نماینده و تعدادی از مسئولان شهرستان از دو محور پرتردد بازدید داشتیم که تا پایان سال‌جاری بخشی از کار انجام شود و بقیه در اوایل سال 93 پیگیری و بهسازی آنها به اتمام برسد.

وی ابراز داشت: برای ارتقای راه‌ها در بعضی مناطق شهرستان از جمله چمستان، بلده و رویان، تاشکوه با توجه به تداخل فعالیت‌های بنیاد مسکن و راه و شهرسازی تصمیماتی گرفته شد که در آینده نزدیک ابلاغ می‌شود.

این مسئول از مرمت آسفالت در جاده قدیم رویان، تور تا قبل از تابستان سال 93 خبر داد و افزود: در صورت انجام زیرسازی و جدول‌گذاری محور رویان، کاسگر محله آسفالت مسیر را انجام می‌شود.

انتهای پیام/86023/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول