اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد:

آزمون سراسری طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری آزمون سراسری طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در یزد خبر داد.

آزمون سراسری طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی این آزمون اظهار داشت: از ابتدای سال گذشته و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای تربیت حافظان قرآن، سازمان اوقاف و امور خیریه، طرحی را به صورت ملی و با عنوان تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم آغاز کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیان کرد: در سال جاری سهمیه ابلاغی استان از طرف ستاد طرح حفظ قرآن کریم، 3هزار و 845 نفر بود که تاکنون 5هزار و 876 نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

عادل با اشاره به همکاری مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه در این طرح بیان کرد: آزمون شفاهی مرحله دوم طرح ملی تربیت حافظان از 23 بهمن ماه در شهرستان‌ها آغاز شده و تا هشتم اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

وی همچنین به آزمون کتبی این طرح بزرگ قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: آزمون کتبی مرحله دوم طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سراسر کشور از ساعت 9 صبح روز جمعه 9 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

عادل خاطرنشان کرد: این آزمون در رشته‌های حفظ جزء 30، جزء 30 و جزء یک، جزء 30 و جزء‌های یک و دو، پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء، کل قرآن کریم و حفظ موضوعی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این آزمون در شهر یزد در امامزاده سید جعفر محمد (ع) ویژه خواهران و در امامزاده جعفر (ع) ویژه برادران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2464/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول