اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل:

نمایشگاه توانمندی زنان اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان اردبیل از اول تا پنجم اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

نمایشگاه توانمندی زنان اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ماریا موسوی عصر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی استان که در برگزاری دو همایش بانوان در ایام‌الله دهه فجر اهتمام جدی داشتند، اظهار داشت: ما با تشکیل ستاد بزرگداشت مقام زن و مادر تلاش می‌کنیم تا در این مناسبت پیش رو بتوانیم با تدارک برنامه‌های مناسب و شایسته در شأن بانوان، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عظیم آنها را در عرصه‌های مختلف نشان دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به همزمانی ایام گرامیداشت مقام زن و مادر با تعطیلات نوروزی و اهتمام جدی برای برگزاری برنامه‌های متنوع در این ایام ما این ستاد را فعال می‌کنیم تا از هم اکنون با دقت نظر بیشتر هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.

موسوی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه امسال سعی دارد تا هفته گرامیداشت مقام زن و مادر را برگزار کند و منتظر اعلام شاخص‌ها از سوی نهاد ریاست جمهوری برای انتخاب و برگزیدن زنان برتر هستیم تا بتوانیم در این زمینه اقدام لازم را به موقع و شایسته انجام دهیم.

مشاور استاندار در امور بانوان از تشکیل نمایشگاه توانمندی‌های زنان با تلاش و همت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه قرار بود در ایام دهه فجر برگزار شود که به دلیل محدود بودن زمان برگزاری آن را به تأخیر انداختیم تا از اول تا پنجم اردیبهشت ماه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شود.

وی در ادامه بیان کرد: اهداف برگزاری این نمایشگاه کمک به توانمندسازی بانوان با فروش محصولات صنایع دستی و تولیدی بانوان، معرفی توانمندی‌های آنها در حوزه اشتغال و اقتصاد، توجه به نقش زنان در اقتصاد خانواده، معرفی دستاوردهای حوزه بانوان در بخش تولید علم و فناوری‌های جدید به همراه بسط و گسترش مشاغل خانگی، تعاونی‌ها و همچنین مجموعه‌های کارآفرین موفق بانوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته زن و مقام شامخ مادر یادآور شد: ‌حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی بی‌بدیل برای بانوان و زنان این مرز و بوم است که باید در همه ابعاد زنان ما از آن حضرت الگو بگیرند و اخلاق، سیره و سبک زندگی آن بانوی بزرگ را مرام و فراراه زندگی عزتمند خود قرار دهند.

انتهای پیام/62001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول