اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مازندران برای میزبانی از گردشگران اعتبارات ملی نیاز دارد

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه انتظار داریم وزارت کشور اعتبارات مازندران را به صورت ویژه ببیند، گفت: اعتبارات و امکانات مازندران به اندازه نیازهای آن نیست تا بتواند خدمات ملی ارائه کند.

مازندران برای میزبانی از گردشگران اعتبارات ملی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی نبیان عصر امروز در چهارمین همایش بررسی فرصت‌های اقتصادی و توسعه‌ روستاهای استان مازندران با اشاره به اینکه احیای روستاها به دست مردم صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در روستاها اتفاقات و تحولات زیادی رخ داده است اما با انتظارات مردم از توسعه روستاها فاصله زیادی دارد.

وی با تاکید براینکه در مازندران روزانه 2 هزار و 500 تا 2 هزار و 700 تن زباله تولید می‌شود، اظهار داشت: این میزان در زمانی که مهمانان وارد استان می‌شوند 2 تا 2.5 برابر می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نمی‌خواهیم بگوییم برای میزبانی دغدغه نداریم، افزود: امکانات مازندران در اندازه خود استان نیز نیست چه اینکه بخواهیم میزبان استان‌های دیگر نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم وزارت کشور اعتبارات مازندران را به صورت ویژه ببیند، گفت: اعتبارات و امکانات مازندران به اندازه نیازهای آن نیست تا بتواند خدمات ملی ارائه کند.

نبیان با تاکید براینکه باید اعتبارات مازندران براساس نیازهای استان دیده شود نه براساس سرانه یادآور شد: مازندران نیاز به کمک‌هایی در سطح ملی دارد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه تعاونی‌ها باید در روستاها جاذبه برای افزایش مشارکت مردمی ایجاد کنند، تصریح کرد: در زمینه زیباسازی، مدیریت پسماند و استقبال از سال 93 دهیاران در کنار تعاونی‌ها می‌توانند به توسعه اقتصادی مناطق کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت پسماندهای مازندران نیاز به جمع‌آوری و فرهنگ‌سازی تفکیک از مبدا دارد، اظهار داشت: مسئله زباله‌های مازندران از غرب استان آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم در همه شهرها مدیریت صورت گیرد.

نبیان با اشاره به اینکه نسبت به ساخت‌وسازهای بدون نظارت در روستاها انتقاد دارم، گفت: دهیاری‌ها پروانه صادر می‌کنند اما بر روی ساخت‌وسازها نظارتی ندارند در حالی که تمامی مقررات ملی ساختمان باید در این ساخت‌وسازها رعایت شود.

انتهای‌پیام/86011/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول