اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد

آمادگی شرکت ملی پخش منطقه همدان برای تأمین سوخت مسافران نوروزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای تأمین سوخت مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی شرکت ملی پخش منطقه همدان برای تأمین سوخت مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، اصغر توفیقی اظهار کرد: با توکل به الطاف خداوند و اتکاء به پشتکار و همت سرمایه‌های انسانی روزهای سخت زمستان امسال را با سربلندی پشت سر نهادیم.

وی با بیان اینکه از اوایل بهمن ماه، آغاز اقدامات استقبال از بهار کلید زده شد، افزود: با برنامه‌ریزی مدون و برگزاری جلسات هماهنگی متعدد برآورد میزان تقاضا برای سوخت در ایام اوج سفرهای نوروزی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به تشکیل تیم کارشناسی در این زمینه بیان داشت: دستورات لازم در افزایش توان ذخیره‌سازی بنزین انبارهای نفت صادر شده است.

وی تصریح کرد: کارکنان بی‌ادعای سوخت‌رسان از رانندگان زحمتکش ناوگان نفت‌بری و متصدیان مجاری عرضه تا مدیریت مجموعه در تأمین و عرضه مطلوب سوخت و کسب آمادگی لازم در استقبال و پذیرائی شایسته از هم‌میهنان و مسافران نوروزی عزم خود را جزم کرده‌اند.

توفیقی تأکید کرد: همه باید دوشادوش یکدیگر کار کنیم، مبادا تابلوی تمام‌نمای میهمان‌نوازی و خونگرمی مردم خوب استان همدان کمرنگ شود.

وی با اشاره به وجود جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان افزود: در نشستی که با حضور جایگاه‌داران استان برگزار شد بر مواردی از قبیل فعالیت 24 ساعته و بدون وقفه جایگاه و درخواست محموله سوخت قبل از اتمام موجودی تأکید شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ابراز داشت: از دیگر موارد مطرح شده می‌توان به زیباسازی و گسترش فضای سبز جایگاه با توجه به دمای محیط، نظافت ساختمان‌های اداری و محوطه، آراستگی، سعه صدر و حسن برخورد با مراجعان اشاره کرد.

وی ادامه داد: اطمینان از سلامت تلمبه‌های سوختگیری، گزارش سریع هر گونه نقص در سیستم مکانیکی یا الکترونیکی جایگاه، در سرویس نگاه داشتن امکانات جانبی از قبیل سرویس‌های بهداشتی، نظافت مستمر و تجهیز نمازخانه‌ها از دیگر موضوعات مطرح شده است.

توفیقی از تشکیل تیم بازرسی و نظارت نوروزی خبر داد و افزود: این تیم با درج لوگوی اختصاصی و نصب بر روی بدنه خودروهای منطقه در جایگاه‌ها و مجاری عرضه حضور خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تیم بازرسی و نظارت نوروزی علاوه بر سرکشی گاه و بیگاه به مراکز خدماتی در طول ایام نوروز، دو مرحله ارزیابی جایگاه‌ها را نیز در دست اجرا دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآور شد: مرحله نخست ارزیابی جایگاه‌ها به اتمام رسیده و نقاط قوت و ضعف به صورت کتبی به اطلاع مالکین رسانیده می‌شود.

وی تصریح کرد: در مرحله بعد نیز ضمن بررسی داده‌ها، نتایج حاصله مقایسه و ارزیابی کیفی جایگاه‌ها به عمل خواهد آمد.

توفیقی اظهار کرد: برنامه کشیک منطقه برای رتق و فتق امور و پاسخگوئی به مردم و رفع مشکلات احتمالی مراجعان در ایام تعطیل نیز تنظیم شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت مستمر و بدون وقفه انبار نفت در ارسال محمولات نفتی با برنامه‌ریزی و تعیین فهرست پیمانکاران کشیک حمل و نقل نیز از دیگر اقدامات اجرایی است.

انتهای پیام/89006/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول