اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین و توزیع سوخت کردستان عنوان کرد

توزیع روزانه یک میلیون لیتر بنزین در کردستان/ عدم‌محدودیت ترافیکی برای تانکرهای حامل‌ سوخت

رئیس تامین و توزیع سوخت کردستان گفت: در حال حاضر روزانه یک‌میلیون لیتر بنزین در استان توزیع می‌شود که این میزان در ایام تعطیلات به یک ‌میلیون و 400 هزار لیتر می‌رسد.

توزیع روزانه یک میلیون لیتر بنزین در کردستان/ عدم‌محدودیت ترافیکی برای تانکرهای حامل‌ سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، طوس جوهری ظهر امروز در کارگروه گردشگری استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت و وظیفه شرکت نفت در ایام نوروز امسال همانند سال‌های گذشته تامین و توزیع سوخت در جایگاه‌ها است.

وی از تشکیل اکیپ‌های نظارتی به منظور بازدید و بررسی جایگاه‌های سوخت در استان خبر داد و گفت: این اکیپ در مرحله نخست با بازدید از جایگاه‌ها نقاط ضعف را شناسایی و برای رفع این نواقص تذکرات لازم داده شده است.

رئیس تامین و توزیع سوخت شرکت توزیع فراورده‌های نفتی استان کردستان افزود: اکیپ نظارتی تشکیل شده از روز شنبه آینده نیز مرحله دوم کار خود را که بررسی نقاط ضعف اعلام شده به جایگاه‌های توزیع سوخت بوده است؛ آغاز می‌کند.

جوهری خاطرنشان کرد: کارشناسان در قالب این اکیپ نظارتی جایگاه‌های توزیع سوخت را هم از لحاظ کمی و کیفی مورد بررسی قرار می‌دهند.

به گفته وی، مصرف سوخت بنزین استان در ایام عادی یک‌ میلیون لیتر است و در تعطیلات با توجه به افزایش تردد خودروها به یک‌ میلیون و 400 هزار لیتر می‌رسد.

رئیس تامین و توزیع سوخت استان کردستان افزود: تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده و مشکلی خاصی وجود ندارد و آمادگی لازم را برای استقبال از مهمانان نوروزی داریم.

جوهری در ادامه در زمینه اعلام محدودیت‌های ترافیکی به ویژه برای تردد تانکرهای حامل سوخت اظهار کرد: محدودیت در این زمینه امکان‌پذیر نیست چراکه بحث تردد تریلی‌های حامل سوخت مربوط به تعهد و قراردادهای بین دو کشور است.

وی خاطرنشان کرد: محدود کردن تردد تریلی‌ها و اجازه تردد شبانه آنها به دلیل خستگی رانندگان خود عامل بروز اتفاقات و تصادفات خواهد بود.

رئیس تامین و توزیع سوخت شرکت ملی فراورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق و اعمال قوانین ترافیکی بستر لازم را برای جلوگیری از وقوع هر مشکل و حادثه در سطح جاده‌ها فراهم نماییم.

انتهای پیام/79002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول